Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Specjalista ds. Zarządzania Ryzykiem


VRG S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która w ramach swojej grupy kapitałowej specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji kolekcji odzieży dla kobiet i mężczyzn. Działalność firmy koncentruje się na zarządzaniu najbardziej rozpoznawalnymi polskimi markami m.in. Vistulą, Bytomiem i Wólczanką. Obecne oblicze VRG S.A. jako jednej z najbardziej znanych firm działających w branży odzieżowej w Polsce ukształtowane zostało w wyniku realizacji intensywnego planu rozwoju. Nasze salony znajdują się na terenie całej Polski, a prezentowana w nich oferta to najwyższej jakości odzież i dodatki zaprojektowane zgodnie ze światowymi trendami mody.

W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Zarządzania Ryzykiem
Miejsce pracy: Kraków

 

Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:

  • identyfikacja i ocena ryzyka oraz współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi przy wprowadzaniu działań naprawczych;
  • wspieranie uczestników systemu zarządzania ryzykiem w realizacji procesu zarządzania ryzykiem;
  • sporządzanie raportów i analiz z zakresu zarządzania ryzykiem i compliance;
  • opracowanie, weryfikacja, opiniowanie regulacji wewnętrznych w zakresie zarządzania ryzykiem i compliance oraz zapewnienie wsparcia w tym zakresie dla innych jednostek organizacyjnych;
  • podejmowanie działań na rzecz budowy kultury organizacyjnej i podnoszenia świadomości w zakresie ryzyka i compliance (w tym prowadzenie szkoleń, warsztatów, konsultacji);
  • współpraca ze spółkami zależnymi w ramach Grupy Kapitałowej, w zakresie zarządzania ryzykiem i compliance;
  • udział w projektach z zakresu zarządzania ryzykiem i compliance (w tym testowanie narzędzi IT).
Od kandydatów oczekujemy:
  • doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania ryzykiem (w tym identyfikacja, ocena i reakcja na ryzyko);
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze compliance;
  • wykształcenia wyższego, preferowane prawnicze lub ekonomiczne;
  • znajomości MS Excel, Word, PowerPoint w stopniu średniozaawansowanym;
  • umiejętności opracowywania, weryfikacji, opiniowania regulacji wewnętrznych (regulaminów, procedur, instrukcji);
  • doskonałych zdolności komunikacyjnych, umiejętności organizacji pracy własnej, wyznaczania priorytetów, 
  • umiejętności analizy i syntezy informacji oraz formułowania wniosków;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 mile widziana.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • stabilność zatrudnienia;
  • pracę w ambitnym zespole;
  • świadczenia dodatkowe (pakiet rekreacyjny i medyczny, zniżki do wykorzystania w naszych salonach).
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
APLIKUJ TERAZ