Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Ekspert ds. Zarządzania Jakością Sprzedaży


Ekspert ds. Zarządzania Jakością Sprzedaży
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: ZPT-5254
Jeśli jesteś osobą, która:
  • posiada doświadczenie w pracy w banku z klientem detalicznym
  • posiada doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu warsztatów
  • posiada wiedzę na temat badań jakościowych
  • zna i stosuje mierniki jakości
  • posiada zaawansowana znajomość pakietu MS Office
  • potrafi identyfikować potrzeby i wyciągać wnioski z badań oraz przekładać je na rozwiązania produktowe
  • cechuje Cię duża samodzielność i umiejętność pracy przy kilku projektach równocześnie

Mile widziana znajomość metodyki badania Tajemniczy Klient.

 

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
  • pomiarze satysfakcji klientów we wszystkich punktach styku z bankiem oraz dostarczanie organizacji informacji,
  • przeprowadzaniu wizytacji w Oddziałach Banku oraz weryfikacja przestrzegania przez pracowników przyjętych standardów jakości obsługi klienta,
  • rekomendacji zmian w standardzie jakości obsługi klientów, podnoszących jakość procesu wpływających na wyniki sprzedażowe, jakościowe,
  • stała współpraca z innymi komórkami Banku w ramach realizowanych projektów,
  • przeprowadzanie warsztatów i prezentacji celem poprawy customer experience,
  • analiza rynku i zmieniających się trendów w obszarze customer experience,
  • kreowanie nowych inicjatyw mających wpływ na maksymalizację sprzedaży oraz poprawę jakości obsługi.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • praca w oparciu o wartości - zwinność, prostota, zespołowość i etyka,
  • obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat itp.).
APLIKUJ TERAZ