Praca: Główny specjalista
Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 158298
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- krajowe wyjazdy służbowe,
- zagrożenie korupcją,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami wewnątrz budynku.
Zakres zadań
- Kieruje zespołami kontrolnymi lub uczestniczy w pracach zespołów kontrolnych
- Prowadzi ustalenia w sprawach wielowątkowych i o skomplikowanym charakterze oraz sporządza niezbędną dokumentację
- Bierze udział w pracach planistycznych, sprawozdawczych i analitycznych, dotyczących zadań realizowanych w wydziale
- Sprawdza pod kątem merytorycznym oraz formalnym, wskazane przez Naczelnika Wydziału projekty dokumentów opracowanych w wydziale
- Omawia z kierownikiem podmiotu kontrolowanego wyniki kontroli
- Opiniuje projekty aktów normatywnych oraz aktów kierowania
- Prowadzi szkolenia w ramach lokalnego doskonalenia zawodowego
- Przygotowuje do archiwizacji akta kontroli oraz inne materiały z wykonanych czynności służbowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe o profilu prawo lub administracja lub wyższe i studia podyplomowe z wyżej wskazanych kierunkówdoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 5 lat pracy w komórkach do spraw kontroli
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Bardzo dobra znajomość: ustawy o Policji, ustawy o kontroli w administracji rządowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu karnego, Kodeksu karnego wykonawczego, ustawy o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej,
- Umiejętności: stosowania prawa w praktyce, analizy i syntezy informacji, formułowania na piśmie ustaleń, ocen i zaleceń, planowania i dobrej organizacji pracy własnej i zespołu
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
- Komunikatywność
- Dyspozycyjność
- Prawo jazdy kat. „B”
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Bardzo dobra znajomość ustawy – Kodeks cywilny