Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Główny specjalista


Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 158298

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • krajowe wyjazdy służbowe,
  • zagrożenie korupcją,
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • naturalne i sztuczne oświetlenie,
  • wymuszona  pozycja ciała,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
  • przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami wewnątrz budynku.

Zakres zadań

  • Kieruje zespołami kontrolnymi lub uczestniczy w pracach zespołów kontrolnych
  • Prowadzi ustalenia w sprawach wielowątkowych i o skomplikowanym charakterze oraz sporządza niezbędną dokumentację
  • Bierze udział w pracach planistycznych, sprawozdawczych i analitycznych, dotyczących zadań realizowanych w wydziale
  • Sprawdza pod kątem merytorycznym oraz formalnym, wskazane przez Naczelnika Wydziału projekty dokumentów opracowanych w wydziale
  • Omawia z kierownikiem podmiotu kontrolowanego wyniki kontroli
  • Opiniuje projekty aktów normatywnych oraz aktów kierowania
  • Prowadzi szkolenia w ramach lokalnego doskonalenia zawodowego
  • Przygotowuje do archiwizacji akta kontroli oraz inne materiały z wykonanych czynności służbowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe o profilu prawo lub administracja lub wyższe i studia podyplomowe z wyżej wskazanych kierunków
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 5 lat pracy w komórkach do spraw kontroli
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Bardzo dobra znajomość: ustawy o Policji, ustawy o kontroli w administracji rządowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu karnego, Kodeksu karnego wykonawczego, ustawy o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej,
  • Umiejętności: stosowania prawa w praktyce, analizy i syntezy informacji, formułowania na piśmie ustaleń, ocen i zaleceń, planowania i dobrej organizacji pracy własnej i zespołu
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • Komunikatywność
  • Dyspozycyjność
  • Prawo jazdy kat. „B”
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Bardzo dobra znajomość ustawy – Kodeks cywilny
APLIKUJ TERAZ