Praca: Specjalista ds. rozliczeń i administracji
Ogłoszenie numer: 9334966, z dnia 2024-10-30
W&K Industriemontage Sp. z o.o.
Od ponad 35 lat montujemy maszyny i linie produkcyjne w niemalże wszystkich branżach. Pojazd, dom a nawet produkty spożywcze mają swój początek w naszej pierwszorzędnej pracy. Podczas montażu mechanicznego i elektrycznego linii przemysłowych przekonujemy naszych klientów innowacyjnością, niezawodnością, elastycznością i najwyższą jakością.
Zatrudnienie u nas to nie tylko Twoja szansa na stabilną pracę - to również obiecujące perspektywy i odpowiedzialne zadania. Realizujemy projekty na całym świecie z wykorzystaniem najbardziej innowacyjnych technologii.
Polski oddział poszukuje do swojego zespołu osoby do pracy za granicą na stanowisko:
Specjalista ds. rozliczeń i administracji
Miejsce pracy: Lubin
Opis stanowiska
- Obsługa systemów informatycznych (Business Central, Symfonia Obieg Dokumentów) oraz prowadzenie baz danych,
- Przygotowywanie raportów,
- Rozliczanie delegacji pracowników,
- Wprowadzanie dokumentów do EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów),
- Ścisła współpraca z innymi działami w organizacji.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Wielozadaniowość oraz umiejętność wyznaczania priorytetów w działaniu,
- Umiejętność pracy zespołowej oraz dbałość o dobre relacje,
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
Oferujemy
- Umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z doświadczeniem oraz kompetencjami kandydata,
- Możliwość skorzystania z programów rozwojowych podnoszących kompetencje/ kwalifikacje,
- Benefity pozapłacowe finansowane przez pracodawcę: Medicover pakiet sportowy oraz medyczny, kursy językowe (z lektorem oraz za pośrednictwem platformy mobilnej),
- Ubezpieczenie grupowe,
- Eventy integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.