Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Specjalista / Specjalistka ds. księgowości


Jesteśmy firmą doradztwa personalnego wspierającą naszych klientów na terenie całego kraju, a także poza jego granicami w obszarach:

TWORZENIE PROCESÓW HR - REKRUTACJE
INTERIM EMPLOYEE - HR CONSULTING

Optim Human to również ekosystem biznesowy w skład którego wchodzi m.in. networking (właściciele biznesów, członkowie zarządów, top managerowie), kompetencje biznesowe, a także relacje z obszaru strategii, operacji oraz rozwoju biznesów, a także relacje z ekspertami zarowno z branży HR jak i innych specjalizacji. Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.

Dla jednego z naszych klientów, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty/ki ds. księgowości.

Firma istnieje na rynku kosmetycznym od sześciu lat. Jej działalność w branży beauty opiera się m.in. na sprzedaży, dystrybucji i produkcji produktów ściernych, głównie pilników, polerek. W trakcie działalności uzyskali wiele certyfikatów jakości takich jak: Europejski lider jakości, Europejska gwarancja najwyższej jakości czy Europejski Certyfikat

Specjalista / Specjalistka ds. księgowości
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres zadań:
  • Wystawianie dokumentów księgowych oraz dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów( wystawianie i rozliczanie faktur sprzedaży, WNT, WDT, OSS i opisywanie ich według ustalonego standardu);
  • Przygotowywanie przelewów bankowych oraz comiesięcznych raportów: sprzedaży, korekt sprzedaży, not korygujących;
  • Aktualizacja przepisów księgowych i wdrażanie ich do firmy;
  • Kontakt z urzędami i głównym księgowym;
  • Przygotowywanie wniosków do ZUS,US, Urzędu Miejskiego;
  • Wycena wyrobów gotowych wg kosztów wytworzenia produktu;
  • Umiejętność rozliczania marketplace / platform sprzedażowych;
  • Przygotowywanie wniosków kredytowych;
  • Obsługa portali leasingowych oraz opłat za raty leasingowe.
Oczekiwania:
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale księgowym;
  • Praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości;
  • Biegła znajomość programu Subiekta Nexo;
  • Kierunkowe wykształcenie;
  • Umiejętność rozliczenia transakcji zagranicznych;
  • Umiejętności analityczne;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Spostrzegawczość i komunikatywność – jeśli wpadnie Tobie do głowy myśl, że pewne procesy księgowe można usprawnić/zmienić/wdrożyć na pewno zostaniesz wysłuchany, a Twoje pomysły będą uwzględniane i rozpatrywane!.
Mile widziane:
  • Znajomość rozliczania sprzedaży na Amazon w całej UE.
Oferujemy:
  • Stabilność warunków zatrudnienia i regularny czas pracy;
  • Pakiet socjalny m.in: karta multisport, możliwość grupowego ubezpieczenia;
  • Premie;
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie (tytuł Przedsiębiorcy Roku 2021 - EY);
  • Wsparcie ze strony współpracowników.
APLIKUJ TERAZ