Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca Dyrektor:

    Młodszy Specjalista ds. Księgowości

    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat Twoje zadania: kontrola formalna – rachunkowo dokumentów księgowych, ewidencja bilansowa i podatkowa dokumentów, sporządzanie dokumentacji do korekt deklaracji CIT i VAT, weryfikacja i rozliczanie sald kont...

    Młodszy Specjalista ds. Księgowości

    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat Twoje zadania: kontrola formalna – rachunkowo dokumentów księgowych, ewidencja bilansowa i podatkowa dokumentów, sporządzanie dokumentacji do korekt deklaracji CIT i VAT, weryfikacja i rozliczanie sald kont...

    Młodszy Specjalista ds. Księgowości

    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat Twoje zadania: kontrola formalna – rachunkowo dokumentów księgowych, ewidencja bilansowa i podatkowa dokumentów, sporządzanie dokumentacji do korekt deklaracji CIT i VAT, weryfikacja i rozliczanie sald kont...

    Młodszy Specjalista ds. Księgowości

    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat Twoje zadania: kontrola formalna – rachunkowo dokumentów księgowych, ewidencja bilansowa i podatkowa dokumentów, sporządzanie dokumentacji do korekt deklaracji CIT i VAT, weryfikacja i rozliczanie sald kont...

    Specjalista ds. sprzedaży

    Zakres zadań podstawowych: kontakty z klientami w zakresie wstępnej oceny ich wymagań, inicjowania i przeprowadzania przeglądu zapytań ofertowych, udzielania odpowiedzi na zapytania ofertowe, przyjęcia wyrobu od klienta, powiadomienia klienta o gotowości...

    Specjalista ds. ekonomicznych i kalkulacji

    Zakres zadań podstawowych: przygotowywanie kalkulacji kosztowych i ofert handlowych, monitorowanie i optymalizacja kosztów na etapie opracowywania kalkulacji, prowadzenie analiz ekonomicznych oraz rentowności produktów, usług i projektów, przygotowywanie...

Jakie podstawowe obowiązki ma dyrektor banku?

obowiązki dyrektora bankuDyrektor banku ma codziennie do wykonania wiele zadań, które powodują, że raczej nie powinien nudzić się w czasie typowego dnia pracy. Aby jednak z sukcesem je wykonywać, musi mieć wiedzę łączącą wiele kompetencji z różnych obszarów. Jego podstawowe obowiązki są zróżnicowane i wymagające. Które z nich wykonuje właściwie każdy dyrektor?

Dyrektor banku przede wszystkim musi koordynować pracę podlegających mu ludzi. Zwykle są to wszyscy pracownicy danego oddziału, począwszy od osób obsługujących bankową kasę, a kończąc na osobach sprzedających usługi bankowe. Dyrektor banku pośrednio lub bezpośrednio wyznacza zakres zadań, które wykonują wszyscy zatrudnieni, uwzględniając wytyczne otrzymane od osób przełożonych. Koordynując działania, powinien dbać o to wysoką jakość obsługi interesariuszy w banku.

Dyrektor banku nie tylko musi radzić sobie z zarządzaniem osobami, które są jego podwładnymi. Musi również dbać o relacje z przełożonymi. Do jego głównych obowiązków należy bowiem raportowanie przełożonym z działań całego oddziału. To również on ma za zadanie prowadzenie komunikacji z innymi oddziałami oraz reprezentowanie oddziału na zewnątrz, czy to w kontaktach z mediami, czy też z potencjalnymi kontrahentami. Do zadań dyrektora banku należy również stałe analizowanie wydajności jego pracowników.

Leave a Reply