Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca Dyrektor:

    Młodszy Specjalista ds. Księgowości

    Główne obowiązki: Kontrola rachunkowa i formalna dokumentów księgowych Pomoc administracyjna Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji księgowej Księgowanie dokumentów zakupowych: kosztowych zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi Współpraca z...

    Młodszy Specjalista ds. Nadzoru nad Limitem

    Główne zadania na tym stanowisku obejmują: weryfikację oraz kontrolę limitów kredytowych sprawdzanie i wprowadzanie umów kredytowych wprowadzanie zmian terminów płatności weryfikację oraz zgłaszanie klientów do Ubezpieczenia bieżącą współpracę oraz...

    Samodzielny księgowy

    Zakres obowiązków: prowadzenie KPiR i ksiąg handlowych kompletowanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego (faktury, wyciągi bankowe, raporty kasowe itp. dokumenty kadrowe), analizy zapisów księgowych, obsługa systemu kadrowo...

    Kontroler Inwestycji

    Czym będziesz się zajmować? Nadzór nad procesem inwestycyjnym w Polsce, w tym nadzór nad zgodnością procesu inwestycji z metodologią Grupy. Raportowanie nakładów inwestycyjnych - przygotowanie raportów biznesowych dotyczących inwestycji. Kontrola...

    Kontroler ds. Finansowych

    Twoja przyszła rola: bieżące leadowanie w obszarze procesów finansowych spółki (procesie raportowania miesięcznego, kwartalnego, rocznego - w tym sprawozdania finansowego, i innych wymaganych przez prawo oraz procesy wewnętrzne), analiza złożonych...

    Młodszy Specjalista ds. Windykacji / Fakturzysta

    Do głównych zadań należeć będzie: weryfikacja wniosków i wystawianie faktur sprzedaży w wewnętrznym systemie firmy kontakt z klientem zewnętrznym oraz współpraca z innymi działami w celu kompleksowej obsługi danego zapytania dbałość o rzetelność...

O co dyrektor banku musi zadbać w czasie epidemii?

epidemia koronawirusaDyrektor banku w dobie koronawirusa powinien zadbać o szereg rzeczy, o które wcześniej zupełnie nie musiał się martwić. Związane są one z zapewnieniem bezpieczeństwa zarówno pracowników, jak i klientów banku. Część z nich wynika z zewnętrznych procedur, ale część powinien wprowadzić sam, żeby uniknąć problemów związanych z epidemią. Co musi wziąć pod uwagę dyrektor banku, żeby nie mieć problemów z zachorowaniami w jego oddziale?

Przede wszystkim dyrektor banku powinien ograniczyć ilość godzin, w których otwarty jest oddział. W tych, w których jednak działa, powinien być on odpowiednio zabezpieczony. W budynku powinna znajdować się odpowiednia ilość osób. Wszyscy ponadto powinni znajdować się w wystarczająco dużej odległości od siebie. Niestety generuje to sporo niedogodności dla klientów. Przede wszystkim są to wzmożone kolejki.

Aby ułatwić pracownikom oraz klientom funkcjonowanie w nowej rzeczywistości, dyrektor banku powinien zatroszczyć się o to, aby klienci mogli umawiać się na konkretne godziny. Część spotkań można z pewnością przenieść do rzeczywistości wirtualnej. Pomocne może być także wprowadzenie asystenta online, który zdejmie ciężar niektórych obowiązków z pracowników. Sam dyrektor banku z powodzeniem może część obowiązków wykonywać zdalnie. Jego nieobecność w pracy z pewnością zmniejszy dodatkowo zagrożenie.

Leave a Reply