Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca Dyrektor:

    Analityk Finansowy

    Przygotowanie analiz i raportów finansowych, sprzedażowych, zakupowych oraz produkcyjnych; Przygotowanie biznes planów lub dokumentacji / opracowań niezbędnych w celu uzyskania finansowania; Wsparcie procesu zarządzania projektami inwestycyjnymi, monitorowanie...

    Ekonomista Kontraktu

    Współpraca przy bieżącej koordynacji i administracji projektem w zakresie rzeczowo-finansowym, kontrola dokumentów pod kątem formalnym, merytorycznym i rachunkowym oraz poprawności i zgodności z umowami, Weryfikacja realizacji umów i zleceń pod względem...

    Analityk kredytowy

    Analiza posiadania zdolności kredytowej klientówprowadzących działalność gospodarczą przeprowadzana w oparciu o sprawozdawczość finansową, zawieranie umów kredytowych, okresowa kontrola i ocena zdolności klientów (monitoring,) pozyskiwanie do...

    Doradca finansowy

    praca ( hybrydowa możliwa)MOGĄ BYĆ STUDENCI ZAOCZNIhttps://phinance.elevato.net/pl/doradca-finansowy-phinance-krakow-radwanskiego,ja,131?source=8Kompleksowa obsługa Klientów w zakresie optymalizacji umów finansowych oraz planowania finansowego 2. Skuteczne...

    Starszy specialista ds cen tranferowych

    Aktualizowanie/przeglądanie/tworzenie globalnej dokumentacji cen transferowych dla przypisanego (złożonego) modelu/modeli biznesowych Shell i/lub aktualizowanie/przeglądanie/tworzenie złożonej lokalnej dokumentacji cen transferowych dla podmiotu/podmiotów...

    Pracownik ds. pozyskiwania i rozliczania publicznych środków inwestycyjnych

    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie i składanie do ministerstwa wniosków o płatność z dotacji budżetowej oraz Funduszu Kolejowego, przygotowanie harmonogramu zapotrzebowania na środki budżetowe i Fundusz Kolejowy, weryfikacja faktur i...

Dyrektor banku – jakie decyzje musi podejmować?

dyrektor bankuDyrektor banku w swojej pracy musi podejmować wiele decyzji. Można powiedzieć, że jest to jego główne zajęcie. Odpowiada on również za decyzje podejmowane przez pracowników, którzy są jego podwładnymi. Ze względu na dużą odpowiedzialność praca ta jest dość stresująca. Które z decyzji są dla dyrektora banku najbardziej obciążające?

Zakres decyzyjny dyrektora banku może zmieniać się wraz ze zmianą struktur w banku, w którym pracuje. Zazwyczaj zakres ten jest ograniczany. Banki bowiem coraz częściej przenoszą kompetencje decyzyjne do centrali. W związku z tym szeregowi dyrektorzy banków nie mogą zbyt wiele zmienić bez zgody przełożonych. Wynika to z tego, że banki muszą utrzymać powtarzalność działań w każdym oddziale. Dyrektorzy oddziałów muszą więc zwykle wdrażać podjęte już decyzje, a niekoniecznie sami decydować.

O czym w takim razie na pewno dyrektor oddziału decyduje?

Zazwyczaj to od niego zależy, kto zostanie zatrudniony w oddziale. Również on decyduje o tym, jak będzie wyglądał harmonogram prac poszczególnych osób. Ponadto podejmuje decyzje o tym, które działania zostaną zgłoszone do centrali, a które zachowa na swoim poziomie. Dyrektorzy podejmują najczęściej decyzje o zwolnieniach. W swoich decyzjach musi uwzględniać politykę firmy, wytyczne centrali oraz aktualne budżety.

Leave a Reply