Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca Dyrektor:

    Specjalista ds. finansów

    O projekcie: Pracujesz w obszarze finansów, ale chciałbyś spróbować czegoś nowego? Interesują Cię najnowsze technologie i nowoczesne oprogramowanie finansowe dla dużych firm? Chciałbyś rozpocząć karierę w branży IT, w prestiżowych projektach,...

    Młodszy Specjalista ds. Kontrolingu

    Zakres obowiązków: Udział w procesie zamknięcia miesiąca (kontrola poprawności danych finansowych w systemie, analiza wyników w stosunku do planów, zakładanie rezerw) Kontrola kosztów i przychodów Udział w procesie budżetowania, prognozowania wyników...

    Doradca klienta indywidualnego

    umowa na zastępstwo

    Doradca klienta indywidualnego

    umowa na zastępstwo

    Doradca bankowości przedsiębiorstw

    na czas nieokreślony Centrum Bankowości Przedsiębiorstw

    Doradca klienta indywidualnego

    umowa na zastępstwo

Dlaczego warto dbać o zdrowie?

dbanie o zdrowieDobra kondycja zdrowotna rzadko nie jest mocną stroną osób, które zajmują wysokie stanowiska. Zapracowane osoby zazwyczaj nie mają kiedy zadbać o zdrowie. Dotyczy to również dyrektorów banków. Bardzo dużo czasu spędzają oni w pozycji siedzącej. Komunikują się przede wszystkim poprzez sieć internetową, co dodatkowo zmniejsza ilość aktywności, jaka mogłaby się pojawiać przy okazji. Dbanie o zdrowie powinno być jednak priorytetem każdej osoby.

Dlaczego jest to ważne również na kluczowych stanowiskach?

Dyrektor banku powinien zadbać o zdrowie z dwóch powodów: prywatnych oraz zawodowych. Wewnętrzna motywacja do ćwiczenia dla osób, które stawiają głównie na karierę, może być niewystarczająca. Warto więc zauważyć, że dbanie o siebie może przyczynić się pozytywnie do wyników zawodowych. Odpowiednie odżywanie powoduje nie tylko, że wyglądamy lepiej, ale również, że nasz mózg pracuje sprawniej. Dzięki temu możemy podkręcić swoje wyniki w pracy.

Dbanie o zdrowie często również przekłada się na zwiększenie poczucia pewności siebie. Szczególnie jeśli niechciane kilogramy znikają, można poczuć się znacznie lepiej. Lepsze samopoczucie to natomiast prosta droga do zwiększenia wydajności w codziennej pracy. Przekłada się również na lepszą prezencję, która wpływa na skuteczność negocjacji oraz pomaga w odbiorze dyrektora banku przez innych pracowników.

Leave a Reply