Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca Dyrektor:

    Księgowy

    Zakres obowiązków: Weryfikacja księgowa dokumentów w systemie Comarch ERP XL – faktury zakupu (krajowe i zagraniczne), noty księgowe, noty odsetkowe Weryfikacja poprawności wystawienia dokumentów sprzedaży: faktury, raporty fiskalne dobowe. Księgowanie w...

    Senior Controlling Analyst

    Coloplast develops products and services that make life easier for people with very personal and private medical conditions. In Szczecin we are Business Centre that is responsible for global financial operations, orders administration, HR and IT support, marketing &...

    Specjalista ds. księgowości

    Pełna odpowiedzialność za procesy księgowe firmy, Rozliczenia podatkowe i rachunkowe (VAT, CIT), Przygotowywanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych, Zarządzanie księgami i dokumentacją zgodnie z przepisami, Kontakt z instytucjami zewnętrznymi...

    Doradczyni / Doradca klientów indywidualnych

    umowa na zastępstwo

    Główny specjalista

    Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: zagrożenie korupcją Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych...

    Specjalista w Dziale Zamówień Publicznych

    GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU przygotowywanie projektów wniosków dotyczących wszczęcia postępowania, wzorów ogłoszeń o przetargach oraz zatwierdzanie wyników rozstrzygnięć postępowań do umieszczania w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych oraz na...

Dyrektor to nie prezes

Niezdrowe emocje panują wokół większości tematów finansowych. Kiedy padają kwoty jakie zarabiają ludzie na wysokich stanowiskach menadżerskich, tym z samego dołu jeży się włos na głowie. Należy jednak odróżnić stanowisko dyrektora od prezesa. Dyrektor banku Radom, to pracownik średniego szczebla menadżerskiego. Zakres jego obowiązków jest tak duży, odpowiedzialność tak ogromna, że często pieniądze, które zarabia nie są współmierne ze stresem, który przeżywa i zdrowiem, które traci. Odpowiedzialności za siebie i swoje działania można się nauczyć. Dobra organizacja pracy, to cecha, która posiada większość ludzi na kierowniczych stanowiskach. Gorzej jest, kiedy trzeba wziąć odpowiedzialność za działania, a co gorsza zaniedbania innych. Wówczas zarobki nie zrekompensują stresu, nieprzyjemności i ewentualnych konsekwencji, jakie Dyrektor banku  Radom musi ponieść tłumacząc się przed szefem jednostki nadrzędnej. Służbowe auto, szkolenie w Maroko, asystentka i czterech zastępców do pomocy, to nie są standardy, w jakich pracuje dyrektor banku. Nie mylmy stanowiska dyrektora z prezesem, zwłaszcza aplikując na posadę dyrektora i oczekując pięciocyfrowej gaży.

Leave a Reply