Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca Dyrektor:

    Specjalista / Specjalistka ds. Księgowości

    Zakres obowiązków Bieżący kontakt z klientami Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów źródłowych (zgodność z przepisami) Weryfikacja poprawności obiegu dokumentów i zgodności z procedurami wewnętrznymi Księgowanie wyciągów bankowych Księgowanie...

    Specjalista Bankowy z j. niemieckim

    Będziesz pierwszym kontaktem dla klientów banku – to Ty pomożesz im rozwiązać codzienne sprawy, takie jak: odzyskanie dostępu do konta online, blokada lub odblokowanie karty, pytania o przelewy czy płatności, wsparcie w korzystaniu z aplikacji bankowej....

    Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Finansowych Budowy

    Nadzór nad całością rozliczeń finansowych budowy, w tym rozliczenia z podwykonawcami i dostawcami. Efektywne i terminowe księgowanie dokumentów, z zapewnieniem zgodności z umowami i przepisami podatkowymi. Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentacji...

    Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Finansowych Budowy

    Nadzór nad całością rozliczeń finansowych budowy, w tym rozliczenia z podwykonawcami i dostawcami. Efektywne i terminowe księgowanie dokumentów, z zapewnieniem zgodności z umowami i przepisami podatkowymi. Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentacji...

    Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Finansowych Budowy

    Nadzór nad całością rozliczeń finansowych budowy, w tym rozliczenia z podwykonawcami i dostawcami. Efektywne i terminowe księgowanie dokumentów, z zapewnieniem zgodności z umowami i przepisami podatkowymi. Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentacji...

    Kierownik/ Kierowniczka Działu Podatków

    Twój zakres obowiązków: Nadzór nad pracą działu – ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości w ujęciu w księgach rachunkowych oraz rozliczeń podatkowych, Sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych CIT, JPK i inne podatkowe Wyliczanie...

Dyrektor banku – jakie decyzje musi podejmować?

dyrektor bankuDyrektor banku w swojej pracy musi podejmować wiele decyzji. Można powiedzieć, że jest to jego główne zajęcie. Odpowiada on również za decyzje podejmowane przez pracowników, którzy są jego podwładnymi. Ze względu na dużą odpowiedzialność praca ta jest dość stresująca. Które z decyzji są dla dyrektora banku najbardziej obciążające?

Zakres decyzyjny dyrektora banku może zmieniać się wraz ze zmianą struktur w banku, w którym pracuje. Zazwyczaj zakres ten jest ograniczany. Banki bowiem coraz częściej przenoszą kompetencje decyzyjne do centrali. W związku z tym szeregowi dyrektorzy banków nie mogą zbyt wiele zmienić bez zgody przełożonych. Wynika to z tego, że banki muszą utrzymać powtarzalność działań w każdym oddziale. Dyrektorzy oddziałów muszą więc zwykle wdrażać podjęte już decyzje, a niekoniecznie sami decydować.

O czym w takim razie na pewno dyrektor oddziału decyduje?

Zazwyczaj to od niego zależy, kto zostanie zatrudniony w oddziale. Również on decyduje o tym, jak będzie wyglądał harmonogram prac poszczególnych osób. Ponadto podejmuje decyzje o tym, które działania zostaną zgłoszone do centrali, a które zachowa na swoim poziomie. Dyrektorzy podejmują najczęściej decyzje o zwolnieniach. W swoich decyzjach musi uwzględniać politykę firmy, wytyczne centrali oraz aktualne budżety.

Leave a Reply