Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca Dyrektor:

    Specjalista ds. Opracowywania Projektów i Pozyskiwania Funduszy

    Cel stanowiska : Tworzenie projektów i pozyskiwanie funduszy na ich realizację. Profesjonalizm w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie w procesie pozyskiwania środków unijnych i krajowych, w szczególności dla projektów inwestycyjnych i...

    Specjalista ds. pozyskiwania i rozliczania środków unijnych

    Przygotowywanie dokumentów do wniosków o dofinansowanie Tworzenie umów i aneksów w ramach programów operacyjnych i inicjatyw unijnych Sporządzanie raportów z postępu realizacji projektów Współpraca z instytucjami i partnerami zewnętrznymi Kompletowanie...

    Analityk ds. Kontroli Finansowej (j. francuski)

    Prowadzenie kompleksowych dochodzeń dotyczących alertów. Przegląd działalności kont przy użyciu wewnętrznych i zewnętrznych źródeł. Klasyfikowanie alertów jako: fałszywe alarmy, naruszenia warunków użytkowania, potencjalne podejrzenia. Bardzo dobra...

    Ekspert w Sieci Sprzedaży

    Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna...

    Ekspert w Sieci Sprzedaży

    Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna...

    Ekspert w Sieci Sprzedaży

    Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna...

Dyrektor banku – jakie decyzje musi podejmować?

dyrektor bankuDyrektor banku w swojej pracy musi podejmować wiele decyzji. Można powiedzieć, że jest to jego główne zajęcie. Odpowiada on również za decyzje podejmowane przez pracowników, którzy są jego podwładnymi. Ze względu na dużą odpowiedzialność praca ta jest dość stresująca. Które z decyzji są dla dyrektora banku najbardziej obciążające?

Zakres decyzyjny dyrektora banku może zmieniać się wraz ze zmianą struktur w banku, w którym pracuje. Zazwyczaj zakres ten jest ograniczany. Banki bowiem coraz częściej przenoszą kompetencje decyzyjne do centrali. W związku z tym szeregowi dyrektorzy banków nie mogą zbyt wiele zmienić bez zgody przełożonych. Wynika to z tego, że banki muszą utrzymać powtarzalność działań w każdym oddziale. Dyrektorzy oddziałów muszą więc zwykle wdrażać podjęte już decyzje, a niekoniecznie sami decydować.

O czym w takim razie na pewno dyrektor oddziału decyduje?

Zazwyczaj to od niego zależy, kto zostanie zatrudniony w oddziale. Również on decyduje o tym, jak będzie wyglądał harmonogram prac poszczególnych osób. Ponadto podejmuje decyzje o tym, które działania zostaną zgłoszone do centrali, a które zachowa na swoim poziomie. Dyrektorzy podejmują najczęściej decyzje o zwolnieniach. W swoich decyzjach musi uwzględniać politykę firmy, wytyczne centrali oraz aktualne budżety.

Leave a Reply