Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca Dyrektor:

    Kierownik audytu

    Opis stanowiska: Kierownik Audytu Wewnętrznego odpowiada za planowanie, koordynowanie i realizację audytów wewnętrznych w organizacji. Celem stanowiska jest zapewnienie skutecznego systemu kontroli wewnętrznej. Zakres obowiązków: Tworzenie i nadzór nad...

    Group Internal Audit Assistant​

    Responsibilities: Supporting Group Internal Audit in conducting the audits Preparing the necessary audit documentation and paperwork Performing tests of implemented controls effectiveness and evaluation of internal controls Recording and updating of audit results in...

    Doradca Klienta Agrobiznesowego

    Twoja rola odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych zarządzasz przypisanym portfelem Klientów agrobiznesowych nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji aktywnie kształtujesz relacje z lokalnymi organizacjami i...

    Ekspert ds. Compliance – ESG

    Twoja rola Swoją pracą przyczyniasz się do prawidłowego wykonywania przez bank obowiązków wynikających z regulacji ESG, w szczególności: Uczestniczysz w procesie zarządzania ryzykiem braku zgodności, z uwzględnieniem ryzyka ESG w zakresie roli i...

    Ekspert ds. Compliance – ESG

    Twoja rola Swoją pracą przyczyniasz się do prawidłowego wykonywania przez bank obowiązków wynikających z regulacji ESG, w szczególności: Uczestniczysz w procesie zarządzania ryzykiem braku zgodności, z uwzględnieniem ryzyka ESG w zakresie roli i...

    Doradca Klienta Biznesowego

    Twoja rola odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych zarządzasz przypisanym portfelem Klientów Biznesowych zlokalizowanym w kilku Placówkach Bankowych nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji trafnie identyfikujesz...

Dyrektor banku – jakie decyzje musi podejmować?

dyrektor bankuDyrektor banku w swojej pracy musi podejmować wiele decyzji. Można powiedzieć, że jest to jego główne zajęcie. Odpowiada on również za decyzje podejmowane przez pracowników, którzy są jego podwładnymi. Ze względu na dużą odpowiedzialność praca ta jest dość stresująca. Które z decyzji są dla dyrektora banku najbardziej obciążające?

Zakres decyzyjny dyrektora banku może zmieniać się wraz ze zmianą struktur w banku, w którym pracuje. Zazwyczaj zakres ten jest ograniczany. Banki bowiem coraz częściej przenoszą kompetencje decyzyjne do centrali. W związku z tym szeregowi dyrektorzy banków nie mogą zbyt wiele zmienić bez zgody przełożonych. Wynika to z tego, że banki muszą utrzymać powtarzalność działań w każdym oddziale. Dyrektorzy oddziałów muszą więc zwykle wdrażać podjęte już decyzje, a niekoniecznie sami decydować.

O czym w takim razie na pewno dyrektor oddziału decyduje?

Zazwyczaj to od niego zależy, kto zostanie zatrudniony w oddziale. Również on decyduje o tym, jak będzie wyglądał harmonogram prac poszczególnych osób. Ponadto podejmuje decyzje o tym, które działania zostaną zgłoszone do centrali, a które zachowa na swoim poziomie. Dyrektorzy podejmują najczęściej decyzje o zwolnieniach. W swoich decyzjach musi uwzględniać politykę firmy, wytyczne centrali oraz aktualne budżety.

Leave a Reply