Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca Dyrektor:

    Specjalista ds. logistyki towarowej

    Sprawdzanie dokumentów przewozowych dla towarów przyjętych do przechowywania; Obliczanie kosztów usług magazynowych dla towaru przyjętego do magazynu; Wystawianie faktur za usługi magazynowe i logistyczne; Sporządzanie dokumentów przewozowych przy sprzedaży...

    Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Sprzedaży

    Opis stanowiska przygotowywanie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych sprawdzanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego wystawienia faktur kompletowanie danych do deklaracji Intrastat kontrolowanie poprawności dokumentów...

    Starszy Specjalista ds. rozliczeń projektu w Zarządzie Zlewni (k/m)

    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opracowanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji, sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji, weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych, opracowanie oraz uaktualnienie...

    Kierownik referatu finansowego (zastępca skarbnika)

    1) sprawowanie bezpośredniego kierownictwa i nadzoru nad pracownikami referatu, w tym planowanie, koordynowanie i kontrolowanie realizacji powierzonych zadań oraz egzekwowanie terminowego i prawidłowego ich wykonywania;2) realizowanie w imieniu Wójta Gminy...

    Doradca klienta / Analityk kredytowy

    Twój zakres obowiązków: ​​​​Weryfikacja dokumentacji kredytowej pod kątem kompletności, poprawności i wiarygodności, Ocena ryzyka pojedynczej transakcji oraz łącznego zaangażowania, Przygotowanie dokumentacji, analiz , ocen niezbędnych potrzebnych...

    Księgowa / Księgowy

    Prowadzenie ksiąg rachunkowych, Rozliczenia podatkowe, Sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych, oraz innych sprawozdań i deklaracji (m.in. GUS, NBP); Kontrola dokumentów i zapisów księgowych; Weryfikacja dokumentów pod względem...

Dyrektor banku – jakie decyzje musi podejmować?

dyrektor bankuDyrektor banku w swojej pracy musi podejmować wiele decyzji. Można powiedzieć, że jest to jego główne zajęcie. Odpowiada on również za decyzje podejmowane przez pracowników, którzy są jego podwładnymi. Ze względu na dużą odpowiedzialność praca ta jest dość stresująca. Które z decyzji są dla dyrektora banku najbardziej obciążające?

Zakres decyzyjny dyrektora banku może zmieniać się wraz ze zmianą struktur w banku, w którym pracuje. Zazwyczaj zakres ten jest ograniczany. Banki bowiem coraz częściej przenoszą kompetencje decyzyjne do centrali. W związku z tym szeregowi dyrektorzy banków nie mogą zbyt wiele zmienić bez zgody przełożonych. Wynika to z tego, że banki muszą utrzymać powtarzalność działań w każdym oddziale. Dyrektorzy oddziałów muszą więc zwykle wdrażać podjęte już decyzje, a niekoniecznie sami decydować.

O czym w takim razie na pewno dyrektor oddziału decyduje?

Zazwyczaj to od niego zależy, kto zostanie zatrudniony w oddziale. Również on decyduje o tym, jak będzie wyglądał harmonogram prac poszczególnych osób. Ponadto podejmuje decyzje o tym, które działania zostaną zgłoszone do centrali, a które zachowa na swoim poziomie. Dyrektorzy podejmują najczęściej decyzje o zwolnieniach. W swoich decyzjach musi uwzględniać politykę firmy, wytyczne centrali oraz aktualne budżety.

Leave a Reply