Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca Dyrektor:

    Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Technicznej

    Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, w tym wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu DMS. Rozliczanie usług: przygotowywanie protokołów z wykonanych prac oraz kontrola przychodów i kosztów. Prowadzenie magazynu...

    Asystent / Asystentka w Dziale Audytu (General Audit / Financial Services)

    Twój zakres obowiązków Udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego Poznanie obowiązujących...

    Asystent / Asystentka w Dziale Audytu (General Audit / Financial Services)

    Twój zakres obowiązków Udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego Poznanie obowiązujących...

    Asystent / Asystentka w Dziale Audytu (General Audit / Financial Services)

    Twój zakres obowiązków Udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego Poznanie obowiązujących...

    Specjalista ds. windykacji i rozliczeń z tytułu opłat za lokale mieszkalne

    Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa systemu API-Link wraz z powiązanymi modułami w zakresie comiesięcznych naliczeń opłat eksploatacyjnych, wprowadzania zmian danych w systemie, transmisja wyciągów bankowych do systemu Czynsze, księgowanie odsetek od...

    Inspektor

    Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: 1. nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), 2. zagrożenie naciskami grup przestępczych, 3. częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i...

Jakie podstawowe obowiązki ma dyrektor banku?

obowiązki dyrektora bankuDyrektor banku ma codziennie do wykonania wiele zadań, które powodują, że raczej nie powinien nudzić się w czasie typowego dnia pracy. Aby jednak z sukcesem je wykonywać, musi mieć wiedzę łączącą wiele kompetencji z różnych obszarów. Jego podstawowe obowiązki są zróżnicowane i wymagające. Które z nich wykonuje właściwie każdy dyrektor?

Dyrektor banku przede wszystkim musi koordynować pracę podlegających mu ludzi. Zwykle są to wszyscy pracownicy danego oddziału, począwszy od osób obsługujących bankową kasę, a kończąc na osobach sprzedających usługi bankowe. Dyrektor banku pośrednio lub bezpośrednio wyznacza zakres zadań, które wykonują wszyscy zatrudnieni, uwzględniając wytyczne otrzymane od osób przełożonych. Koordynując działania, powinien dbać o to wysoką jakość obsługi interesariuszy w banku.

Dyrektor banku nie tylko musi radzić sobie z zarządzaniem osobami, które są jego podwładnymi. Musi również dbać o relacje z przełożonymi. Do jego głównych obowiązków należy bowiem raportowanie przełożonym z działań całego oddziału. To również on ma za zadanie prowadzenie komunikacji z innymi oddziałami oraz reprezentowanie oddziału na zewnątrz, czy to w kontaktach z mediami, czy też z potencjalnymi kontrahentami. Do zadań dyrektora banku należy również stałe analizowanie wydajności jego pracowników.

Leave a Reply