Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Analityk ds. Rozwoju Biznesu


Jesteśmy atrakcyjnym i stabilnym pracodawcą 
Jako jedna z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej często wyznaczamy kierunek dla całej branży. Stawiamy przy tym na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Dzięki skali i różnorodności naszej organizacji jesteśmy wyjątkowym pracodawcą dla profesjonalistów z różnym doświadczeniem zawodowym i różnymi kompetencjami. Tworzymy kulturę organizacyjną, która wspiera innowacje i współpracę między różnymi obszarami na terenie całego kraju.
Analityk ds. Rozwoju Biznesu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 000013895
Twój zakres obowiązków:
  • Przygotowanie modeli finansowych, wycen spółek i prezentacji na potrzeby dalszych analiz.
  • Uczestniczenie w procesach inwestycyjnych, w tym przeprowadzanie przekrojowych analiz transakcyjnych (BS/PL/CF), przygotowanie danych do końcowych rozliczeń ceny nabycia, współpraca przy nadzorze korporacyjnym nad przejmowanymi podmiotami.
  • Uczestniczenie w procesach due diligence - współpraca z doradcami transakcyjnymi w zakresie analiz i raportów z due diligence finansowego, podatkowego i prawnego (mile widziane doświadczenie z firm consultingowych).
  • Prowadzenie sektorowych analiz rynku ochrony zdrowia w Polsce.
  • Identyfikacja i pozyskiwanie atrakcyjnych celów akwizycyjnych z punktu widzenia realizacji strategii Grupy Kapitałowej PZU.
  • Wsparcie zespołu w procesie nadzoru nad nowymi inwestycjami i wykonywanie analiz biznesowych z obszaru ochrony zdrowia, w tym głównie usług medycznych.
Nasze wymagania:
  • Bardzo dobre umiejętności tworzenia analiz finansowych, biznesplanów i wycen, z szczególnym naciskiem na umiejętność przygotowania wycen metodą DCF.
  • Znajomość zagadnień z zakresu wycen przedsiębiorstw, projektów inwestycyjnych, inwestycji kapitałowych i doradztwa transakcyjnego/M&A.
  • Biegłość w tworzeniu profesjonalnych prezentacji.
  • Komunikatywność i otwartość na ciekawe zadania (nie tylko związane z finansami, ale również w ramach kwestii operacyjnych w przedsiębiorstwach ochrony zdrowia) – mile widziane doświadczenie w biznesie zdrowotnym.
  • Zaawansowana znajomości programów Excel oraz Power Point.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
To oferujemy:
  • Praca w modelu hybrydowym
  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjny system wynagradzania
  • Profesjonalne szkolenia zewnętrzne oraz udział w wewnętrznych programach szkoleniowych
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Program emerytalny i zniżki na wybrane produkty ubezpieczeniowe PZU
  • Benefity pozapłacowe m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach licznych sekcji PZU Sport Team (od badmintona - po żeglarstwo)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ