Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Asystentka / Asystent ds. księgowości


Ogłoszenie numer: 7312197, z dnia 2022-08-12

ABES AUDIT Sp. z o.o. to firma audytorska nr 3951 ciesząca się opinią innowacyjnego i solidnego audytora na rynku podmiotów zajmujących się badaniami i przeglądami sprawozdań finansowych oraz innych usług atestacyjnych.

 

ABES AUDIT Sp. z o. o. była inicjatorem i kierowała zespołem ekspertów, który przetłumaczył na rynek polski trzy przewodniki, w tym Przewodnik stosowania Międzynarodowych Standardów Rewizji Finansowej w badaniu małych i średnich jednostek.

 

W związku z rozwojem poszukujemy osób na stanowisko: Asystentka ds. księgowości

Asystentka / Asystent ds. księgowości

Miejsce pracy: Warszawa, Wola

 

Opis stanowiska

Asystentka ds. księgowości będzie uczestniczyć w prowadzeniu księgowości oraz w realizacji projektów audytorskich prowadzonych przez naszą Spółkę w zakresie badania sprawozdań finansowych.

 

Twój zakres obowiązków

  • przygotowywanie dokumentów i koordynowanie obiegu korespondencji,
  • wprowadzanie dokumentów do programu księgowego,
  • pomoc w przygotowywaniu miesięcznych deklaracji CIT, VAT i ZUS,
  • współpraca z działem audytu realizującym projekty z zakresu badań i przeglądów sprawozdań finansowych oraz innych usług audytorskich.

Wymagania

  • jesteś studentką studiów zaocznych, 4/5 rok studiów magisterskich lub ukończyłaś studia wyższe o profilu ekonomicznym (preferowane rachunkowość, finanse lub pokrewne),
  • posiadasz  roczne doświadczenie w  księgowości,
  • posiadanie doświadczenia na samodzielnym stanowisku w księgowości lub w audycie finansowym będzie dodatkowym atutem,
  • planujesz rozwijać się w kierunku sprawozdawczości, rachunkowości i finansów,
  • rozpoczęte postępowanie kwalifikacyjne na biegłego rewidenta będzie dodatkowym atutem,
  • posiadasz zdolność analitycznego myślenia i potrafisz wyciągać logiczne wnioski,
  • jesteś samodzielna, komunikatywna i łatwo nawiązujesz kontakty,
  • dobrze posługujesz się pakietem MS Office, w szczególności Excelem, posiadanie certyfikatu ze szkolenia będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • możliwość rozwoju kompetencji i zdobycia wiedzy merytorycznej w gronie doświadczonych samodzielnych księgowych, biegłych rewidentów, doradców inwestycyjnych, ekspertów i maklerów papierów wartościowych,
  • możliwość uczestniczenia w badaniach w oparciu o nowatorski program do badania sprawozdań finansowych, opracowany przez Spółkę,
  • rozwój zawodowy: kompleksowe zadania, szkolenia wewnętrzne, dofinansowanie do szkoleń,
  • jasną ścieżkę kariery i możliwości awansu,
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, wiedzy, zaangażowania i efektywności,
  • udział w pracy zespołu, w którym uśmiech często gości na twarzach, a wyzwań i trudności nie zamiata się pod dywan.

Benefity:

  • elastyczny czas pracy,
  • dostęp do e-biblioteki,
  • szkolenia wewnętrzne,
  • dofinansowanie nauki języków i szkoleń zewnętrznych,
  • po okresie próbnym możliwość pracy w modelu hybrydowym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ