Praca: Główny specjalista
Główny Urząd Miar w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 144765
Warunki pracy
Proponowane wynagrodzenie dotyczy pełnego etatu.
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Zagrożenie korupcją.
W budynku znajduje się winda oraz łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Zakres zadań
- Identyfikuje obszary potencjalnych nieprawidłowości w funkcjonowaniu Urzędu, sporządza plany kontroli wewnętrznych
- Przeprowadza kontrole wewnętrzne zgodnie z zatwierdzonym planem kontroli, a także w miarę potrzeby kontrole doraźne
- Opracowuje roczny plan kontroli wewnętrznej w oparciu o analizę ryzyka
- Opracowuje i przedkłada Kierownictwu Urzędu i kierownikom kontrolowanych komórek protokoły, sprawozdania i notatki służbowe z przeprowadzonych kontroli
- Monitoruje terminowość realizacji przez komórki organizacyjne Urzędu wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz przedkłada Kierownictwu Urzędu okresowe sprawozdania z działalności kontrolnej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego przy przeprowadzaniu kontroli
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Dobra znajomość ustaw: Prawo o miarach, Prawo probiercze, Prawo zamówień publicznych, o służbie cywilnej, o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw
- Znajomość Kodeksu postępowania, administracyjnego
- Znajomość krajowych i międzynarodowych standardów dotyczących kontroli i zarządzania ryzykiem
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność analizowania dostępnych informacji
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętności: komunikacji, współpracy, organizacji pracy, orientacji na osiąganie celów
- Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych