Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Główny specjalista w Wydziale Kontroli Wewnętrznej w Biurze Nadzoru Wewnętrznego


Główny specjalista w Wydziale Kontroli Wewnętrznej
w Biurze Nadzoru Wewnętrznego
 
Numer ogłoszenia: BNW/25/82
 
Miejsce pracy: Warszawa
 
1 etat / umowa o pracę / zatrudnienie od 01.08.2025 r.
 
Termin składania ofert 06.06.2025 r.

Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.



GŁÓWNE ZADANIA
  • przeprowadzanie w komórkach organizacyjnych centrali i Oddziałach Wojewódzkich Funduszu kontroli planowych i doraźnych, zleconych przez Prezesa Funduszu;
  • dokumentowanie wyników kontroli, a w szczególności zbieranie dowodów kontroli, sporządzanie akt kontroli, sporządzanie wystąpień pokontrolnych i sprawozdań z przeprowadzonych kontroli;
  • przedstawianie wniosków służących rozwiązywaniu problemów i spraw zdiagnozowanych na podstawie przeprowadzonych kontroli wewnętrznych i wymagających działań naprawczych;
  • opracowywanie programu lub tematyki do przeprowadzanych postępowań kontrolnych;
  • monitorowanie wykonywania przez komórki organizacyjne Centrali i Oddziały Wojewódzkie Funduszu wniosków i zaleceń pokontrolnych sformułowanych w toku przeprowadzanych planowych i doraźnych kontroli wewnętrznych;
  • monitorowanie wykonywania przez komórki organizacyjne Centrali i Oddziały Wojewódzkie Funduszu wniosków i zaleceń pokontrolnych sformułowanych przez Najwyższą Izbę Kontroli i inne uprawnione organy kontroli zewnętrznej;
  • prowadzenie rejestru upoważnień i realizacji kontroli wewnętrznej;
  • współuczestniczenie w opracowywaniu planu pracy, planu kontroli i okresowych sprawozdań wynikających z Regulaminu organizacyjnego.
WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE

  • wykształcenie: wyższe (ekonomiczne, prawnicze, medyczne, administracyjne lub zdrowie publiczne);
  • lata pracy zawodowej: minimum 5 lat pracy zawodowej;
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w jednostkach związanych z ochroną zdrowia;
  • doświadczenie związane z przeprowadzaniem czynności kontrolnych.

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość:
    • ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych z rozporządzeniami do ustawy,
    • kodeksu postępowania administracyjnego,
    • prawa zamówień publicznych,
    • zagadnień dotyczących systemu ochrony zdrowia;
  • ukończone szkolenia/kursy/studia podyplomowe dotyczące zagadnień kontroli;
  • umiejętność myślenia analitycznego i logicznego oraz syntetycznego formułowania wniosków;
  • kierowanie się etyką zawodową w pracy;
  • orientacja na jakość;
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach;
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem.

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

DOKUMENTY DO POBRANIA

PRACOWNIKOM OFERUJEMY
  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • pracę w systemie hybrydowym
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
    • dofinansowanie karty sportowej
    • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
APLIKUJ TERAZ