Praca: Inspektor
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kole
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Koło
Ogłoszenie o naborze Nr 117374
Warunki pracy
- praca na stanowisku administracyjno-biurowym z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- zadania wykonywane w siedzibie komendy lub innym miejscu ustalonym przez przcodawcę np. w ramach pracy zdalnej,
- stanowisko pracy znajduje się na 1 piętrze budynku 2 kondygnacyjnego,
- w budynku bariery architektoniczne: brak windy. Klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami. Drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 80 cm. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane do osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej,
- praca lekka z przewagą wysiłku umysłowego, samodzilna i wymagająca koncentracji. Opracowanie dokumentów, prace analityczno-koncepcyjne i biurowo-kancelaryjne,
- na każej kondygnacji znajduje się aneks kuchenny do dyspozycji pracowników.
Zakres zadań
- Sporządzanie list płac.
- Sporządzanie przelewów bankowych.
- Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS.
- Odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz wystawianie informacji o rocznych dochodach podatników.
- Prowadzenie kart wynagrodzeń.
- Realizacja wypłat gotówkowych i bezgotówkowych.
- Sporządzanie raportów kasowych.
- Ewidencjonowanie i rozliczanie mandatów karnych.
- Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
- Prowadzenie ewidencji księgowej w programie finansowo-księgowym "Budżet".
- Obsługa funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w zakresie ubezpieczeń OC i NW.
- Wystawianie deklaracji PIT 11.
- Wystawianie zaświadczeń Rp7.
- Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.
- Prowadzenie korespondencji Sekcji ds. finansów.
- Archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych.
- Bieżąca obsługa Sekcji ds. finansów.
- Zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami prawa, ich wdrożenie oraz udział w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość ustawy o finansach publicznych, rachunkowości, systemie ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowym od osób fizycznych, prawo zamówień publicznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość programu Płatnik.
- Umiejętność naliczania płac.
- Odznaczanie się takimi cechami jak: rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, samodzielność, odporność na stres, komunikatywność, sumienność.