Praca: Inspektor
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 136858
Warunki pracy
- praca siedząca
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks)
- budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu posiada podjazd, windę, barierą architektoniczną dla osób niepełnosprawnych ruchowo np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu do windy
Zakres zadań
- sprawdza i nalicza należności z tytułu: podróży służbowych krajowych i zagranicznych, przejazdów do szkół, ryczałtu z tytułu przeniesienia służbowego dla funkcjonariuszy, pracowników Policji KWP, CBS oraz kosztów stawiennictwa świadka osób wzywanych przez KWP i CBŚ celem terminowej ich realizacji
- sprawdza należności z tytułu kosztów podróży służbowych krajowych, kosztów stawiennictwa świadka zrealizowane przez KMP W-w oraz KMP/KPP ze środków w ramach przyznanej akredytywy budżetowej celem zweryfikowania ich pod względem formalno-rachunkowym
- sprawdza naliczone należności przysługujące funkcjonariuszom z tytułu zwrotu kosztów dojazdu do służby na podstawie otrzymanych list sporządzonych przez Wydziały KWP, KMP/KPP,CBŚ celem zweryfikowania ich pod względem formalno-rachunkowym
- sprawdza dowody księgowe (faktury, rachunki, noty księgowe, listy należności itp.) celem ich weryfikacji w zakresie prawidłowości pod względem formalnym i rachunkowym, zgodności z treścią ekonomiczną operacji gospodarczych oraz zgodności z klasyfikacją budżetową
- sprawdza wypłacone listy płac, kompletuje je zgodnie z zestawieniami i przekazuje do Sekcji Księgowości celem prawidłowego rozliczenia płatników z pobranych zaliczek
- sporządza przelewy z rachunków bankowych w systemie komputerowym VIDEOTEL zgodnie z dowodami księgowymi uprzednio zaakceptowanymi do zapłaty w celu terminowego uregulowania zobowiązań wobec kontrahentów i należności przysługujących pracownikom
- sprawdza raporty kasowe, specyfikacje na podjęcie gotówki oraz poprawność wystawianych czeków celem weryfikacji ich prawidłowości i rzetelności
- przygotowuje dokumenty księgowe do przekazania do archiwum KWP w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego pracy w służbach finansowych
- umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów ustawy o rachunkowości, rozporządzeń w sprawie rozliczenia kosztów podróży służbowych, należności dla świadków
- umiejętność posługiwania się specjalistycznym programem finansowo-księgowym oraz programem bankowości elektronicznej Videotel
- umiejętność organizacji pracy własnej
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe: 1rok pracy w administracji lub przedsiębiorstwie