Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Kontroler wewnętrzny ds. koordynacji kontroli zewnętrznych i zapobiegania nadużyciom


Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogikolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemycałą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienieponad 39 tysiącom osób w całym kraju!

Kontroler wewnętrzny ds. koordynacji kontroli zewnętrznych i zapobiegania nadużyciom

Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/IKA/01/06/22
Co zyskasz?
  • Umowę o pracę
  • Ulgi na przejazd koleją
  • Opiekę medyczną
  • Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
  • Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • implementowanie, monitorowanie i inicjowanie zmian w strategii zapobiegania nieprawidłowościom,
  • prowadzenie działań edukacyjnych i informacyjnych w zakresie przeciwdziałania nadużyciom,
  • rozpatrywanie spraw kierowanych do Biura w zakresie dotyczącym możliwości wystąpienia nadużyć wewnętrznych, zachowań nieetycznych lub konfliktów interesów istotnych dla bezpieczeństwa Spółki,
  • współdziałanie z organami ściągania i organami kontroli zewnętrznej w zakresie związanym z wykonywaniem czynności procesowych i kontrolnych przez te organy,
  • prowadzenie kontroli instytucjonalnej w komórkach organizacyjnych Centrali Spółki, jednostkach organizacyjnych Spółki oraz spółkach zależnych od PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.,
  • prowadzenie kontroli realizowanych projektów infrastrukturalnych, współfinansowanych ze środków UE,
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających dla potwierdzenia nieprawidłowości i ustalenia osób odpowiedzialnych za stwierdzone nieprawidłowości,
  • opracowywanie sprawozdań i protokołów z przeprowadzanych kontroli dla przedstawienia stanu faktycznego kontrolowanego obszaru organom Spółki,
  • weryfikacja realizacji wniosków i zaleceń wskazanych w kontrolach przeprowadzonych we wcześniejszym okresie.
Wymagane kwalifikacje:
  • wykształcenie wyższe, 
  • 6 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata pracy w obszarze audytu lub kontroli w organizacji,
  • wiedza zawodowa w zakresie kontroli,
  • dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych na terenie całej Polski,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność podejmowania decyzji, samodzielność, inicjatywa w działaniu,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami i pracy pod presją czasu,
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, których podanie nie wynika z przepisów prawa, przez PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna z siedzibą znajdującą się pod adresem: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, w celu rozpatrzenia mojej kandydatury na potrzeby niniejszej rekrutacji.”

W przypadku braku takiej klauzuli kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte wraz z powiadomieniem o błędnie złożonej aplikacji i konieczności ponownego złożenia aplikacji z wyrażoną zgodą lub ograniczeniem zakresu danych do wymaganego przepisami prawa. Pełen obowiązek informacyjny administratora danych zostanie wykonany wobec aplikującego w formularzu rekrutacyjnym.

Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.

APLIKUJ TERAZ