Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Koordynator ds. Analiz Biznesowych i Optymalizacji Procesów w zespole Customer Experience – Europa


Koordynator ds. Analiz Biznesowych i Optymalizacji Procesów w zespole Customer Experience – Europa
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Krakowiaków 46


Miejsce pracy: ul. Krakowiaków 46, 02-255 Warszawa (The Park Warsaw)

Współpraca w oparciu o umowę o pracę

Główne zadania
  • Koordynowanie badań klienckich (zewnętrznych i wewnętrznych) oraz innych aktywności związanych z kolekcjonowaniem informacji zwrotnej (NPS, badania wewnętrzne, badania transakcyjnych) jak również wdrażanie i rozwój nowych kanałów informacji w regionie Europa;
  • Koordynowanie procesu kolekcjonowania i analizy KPI operacyjnych opisujących CJE (Customer Journey Experience) klientów CEMEX w Europie;
  • Koordynowanie procesu planowania działań usprawniających usługi i procesy wewnętrzne CEMEX w Europie w oparciu o zgromadzone dane, konsultacje z kluczowymi interesariuszami i współpracę z lokalnymi reprezentantami Customer Experience;
  • Zapewnienie wysokiej jakości oraz ciągły rozwój i usprawnianie przeprowadzanych badań, procesów oraz rozwiązań analitycznych w regionie Europa;
  • Przygotowywanie raportów oraz zaawansowanych analiz w tym statystycznych, umożliwiających lepsze zrozumienie doświadczeń i zachowań klientów w świetle świadczonych usług i sytuacji rynkowej, przygotowywanie rekomendacji wspierających strategie biznesowe CEMEX (praca z danymi ilościowymi i jakościowymi);
  • Automatyzacja oraz optymalizacja obecnie wykorzystywanych rozwiązań analitycznych oraz rozwój nowych z wykorzystaniem narzędzi typu Qualtrics, Power BI, Power Apps;
  • Wsparcie (koordynowanie) międzynarodowych projektów z zakresu Customer Experience, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru analitycznego, w tym wsparcie lokalnych zespołów Customer Experience;
  • Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu koordynowanych procesów;
  • Współpraca z szerokim gronem interesariuszy, w tym z Senior Management.
Wymagania formalne
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki – Metody Ilościowe, Big Data, Ekonomia, Zarządzanie, Marketing Strategiczny);
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, w obszarze analitycznym;
  • Doświadczenie w przygotowywaniu raportów, analiz oraz rekomendacji strategicznych;
  • Mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu badań;
  • Mile widziana znajomość metod statystycznych/ekonometrycznych;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office, Power BI;
  • Mile widziane doświadczenie w użytkowaniu narzędzi typu: Qualtrics, Power Apps;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Mile widziana znajomość procesu Design Thinking oraz Zwinnego Zarządzania Projektami.
Oczekiwania interpersonalne
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne - umiejętność pracy
    w zespole oraz otwartość na informację zwrotną;
  • Zdolności organizacyjne oraz samodzielność – umiejętność planowania, zarządzania czasem oraz realizacji zadań zgodnie z postawionymi celami;
  • Kreatywność i otwartość w proponowaniu działań i usprawnień;
  • Orientacja na cele oraz chęć nauki;
  • Wysoka kultura osobista.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
  • Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i zdobywania doświadczenia w międzynarodowym środowisku;
  • Pracę w ambitnym i twórczym zespole (zespół międzynarodowy);
  • Realny wpływ na działania podejmowane w firmie;
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń (m.in. Pakiet Rozszerzony w LUXMED,
    Karta FitProfit, Bonusy Świąteczne, Nagrody za osiągnięcia, itp.)
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o prace;
  • Praca w systemie hybrydowym.
APLIKUJ TERAZ