Praca: Księgowa / Księgowy
Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.
Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Księgowa / Księgowy
Miejsce pracy: Nowy Tuchom, k. Gdańska
Czy chcesz spróbować swoich sił w roli, która łączy w sobie doskonałą znajomość przepisów podatkowych oraz umiejętność operacyjnej obsługi firmy międzynarodowej zarejestrowanej w Polsce dla celów VAT? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie świetną propozycję!
Poszukujemy osoby, która będzie kluczowym ogniwem w obszarze księgowości i podatków. To stanowisko oferuje nie tylko możliwość działania w międzynarodowym otoczeniu, ale także szansę na rozwijanie swoich umiejętności.
Zadania
- Sporządzanie deklaracji podatkowych JPK-VAT, VAT-UE; INTRASTAT,
- Kontrola prawidłowości ujęcia transakcji w rejestrach VAT,
- Kompletowanie dokumentacji WDT, import towarów,
- Udział w zamknięciu miesiąca, roku, współpraca z audytorami,
- Koordynowanie i monitorowanie poprawności dokumentów księgowych, a w przypadku wykrycia nieprawidłowości udzielanie informacji i wskazówek,
- Inne zadania niezbędne do realizacji celów zespołu i grupy tj. bieżące ustalenia sald z dostawcami, kontakt z urzędem skarbowym.
Oczekujemy
- Wykształcenia wyższego o specjalności finanse, rachunkowość, podatki, ekonomia,
- Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie B1/B2, która umożliwi komunikację z pracownikami Elis z innych krajów,
- Dobrej znajomości MS Excel (tabele przestawne, funkcje wyszukaj pionowo/poziomo itp.)
- Znajomości prawa podatkowego i rachunkowości,
- Mile widziana znajomość systemu SAP, Microsoft Dynamics AX.
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która jest od 25 lat na rynku,
- Możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia,
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, karty przedpłacone, paczki świąteczne),
- Owocowe i warzywne dni,
- Ogólnodostępny parking dla pracowników.
Oferujemy
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia