Referent ds. Księgowości
Twój zakres obowiązków: dekretowanie, weryfikowanie i księgowanie dokumentów, obsługa studentów w zakresie dotyczącym rozliczeń finansowych z Uczelnią, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, przygotowanie przelewów...
Audytor wewnętrzny
Samodzielne przygotowywanie i przeprowadzanie zadań audytowych, w tym identyfikacja i ocena ryzyka, raportowanie wyników, Sporządzenie i prowadzenie dokumentacji audytu, Przygotowanie przeglądów analitycznych na potrzeby audytu, Monitorowanie wdrażania zaleceń...
Doradca klienta indywidualnego
na czas określony
Doradca klienta zamożnego
na czas określony
Doradca klienta zamożnego
na czas określony
Starszy specjalista ds. należności - credit management
Analizowanie zdolności kredytowej zarówno nowych (oceny kredytowe), jak i istniejących (ponowne oceny kredytowe) klientów z ilościowego i jakościowego punktu widzenia oraz przedstawianie szczegółowych zaleceń kierownikowi ds. kredytów dotyczących ratingu...
Specjalista ds. Księgowości
Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentacji finansowej. Prowadzenie i uzgadnianie ewidencji księgowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz różnych sprawozdań finansowych. Sporządzanie bilansów i raportów finansowych. Uzgadnianie sald...
Junior Audit Manager
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za ustalenie harmonogramu oraz terminu badania oraz planowanie i organizację projektów audytorskich, Odpowiedzialność za kontakt oraz budowanie długoterminowych relacji na poziomie zarządu (dyrektor finansowy, prezes) lub...
Accounts Payable Specialist with German
Responsibilities Processing invoices accurately and in compliance with accounting standards Uploading bank statements and transactions Handling queries related to invoices and payments Assisting in performing month-end closing activities Setting up new suppliers...
AR/O2C Specialist with German
Job Summary: We are seeking a detail-oriented and experienced AR/O2C Specialist with German to join our O2C team. The ideal candidate will be responsible for managing the accounts receivable process, ensuring timely and accurate invoicing, and maintaining strong...
Finance Manager
Miejsce pracy: Szczecinek, zachodniopomorskie Zakres obowiązków : Planowanie finansowe i budżetowanie (CAPEX, OPEX). Kontrolowanie wyników finansowych. Optymalizacja struktury kosztów i analiza rentowności. Nadzór nad obszarem księgowości, kontrolingu oraz...
Dyrektor Oddziału
Będziesz odpowiedzialny za: Budowanie i realizowanie strategii Oddziału Organizowanie i nadzorowanie pracy sieci sprzedaży w powierzonym obszarze Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych Budowanie portfela Klientów Rekrutowanie i wdrażanie zespołu...
Kontroler / Kontrolerka Należności
Czym będziesz się zajmować? Kontrola należności i wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności i ich raportowanie. Udział w procesie oceny zdolności kredytowej kontrahentów, kontrola przyznanych limitów kredytowych. Monitorowanie i egzekwowanie...
Kontroler / Kontrolerka Należności
Czym będziesz się zajmować? Kontrola należności i wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności i ich raportowanie. Udział w procesie oceny zdolności kredytowej kontrahentów, kontrola przyznanych limitów kredytowych. Monitorowanie i egzekwowanie...
Kontroler / Kontrolerka Należności
Czym będziesz się zajmować? Kontrola należności i wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności i ich raportowanie. Udział w procesie oceny zdolności kredytowej kontrahentów, kontrola przyznanych limitów kredytowych. Monitorowanie i egzekwowanie...
Specjalista ds. umów cywilnoprawnych
Główne zadania: Opracowywanie i zarządzanie umowami cywilnoprawnymi. Nadzór nad dokumentacją związaną z umowami. Komunikacja z kontrahentami w językach polskim i angielskim. Analiza aktualizacji przepisów prawnych i wprowadzanie innowacji. Rozliczanie...
Doradca klienta indywidualnego
na czas określony
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. umów cywilnoprawnych
Główne obowiązki: sporządzanie, zawieranie i rejestracja umów cywilnoprawnych, dbałość o całość zagadnień związanych z administrowaniem umowami, komunikacja ze zleceniobiorcami w języku polskim i angielskim, bieżące monitorowanie zmian prawnych i...
Regionalny Manager Sprzedaży Faktoringu (segment Klientów korporacyjnych)
Obowiązki: inicjowanie i rozwijanie współpracy z klientami ze wsparciem sieci sprzedaży banku ale też poprzez samodzielną akwizycję, opieka nad dedykowanym portfelem klientów w województwie dolnośląskim i opolskim , promowanie i zachęcanie klientów oraz...
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka / Główny Specjalista / Główna Specjalistka w Wydziale Analiz i Procedur
Opis stanowiska: Przygotowywanie planów zakupowych Spółki. Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi w zakresie planowania zamówień Przygotowywanie sprawozdań dotyczących procesów zakupowych Analiza i przygotowywanie wytycznych dotyczących...