Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. budowania relacji z klientem


Od nas dostaniesz:
  • Umowę o pracę
  • Konkursy sprzedażowe
  • Jasną ścieżkę kariery
  • Przejrzysty system wynagradzania
  • Kartę sportową
  • Dofinansowanie do świąt i wypoczynku
Zobacz co nas motywujedo pracy:

Mł. specjalistka/specjalista ds. budowania relacji z klientem

miejsce pracy: Gdynia, ul. 10 Lutego 7 lub ul. Kazimierza Górskiego 2, Nr ref.: ASJ/004/0123

Dzień dobry... a właściwie cześć!

 

mBank to przede wszystkim ludzie. Łączy nas współpraca, otwartość na zmiany i innowacyjność. Dołączając do nas będziesz mieć pracę, w której wiele się nauczysz, a dodatkowo czeka na Ciebie wiele wyzwań.

 

Kilka słów o zespole, do którego aplikujesz:

  • 18-osobowy zespół pracujący w dwóch lokalizacjach, spędzający ze sobą nie tylko czas w pracy,
  • pomocny i otwarty - nie bój się pytać! Z chęcią udzielą wskazówki, wskażą rozwiązanie, przyjmą Cię z uśmiechem. Dopiero zaczynasz – rozumiemy,
  • różnorodny - to wartość, którą rozwijamy i, z której czerpiemy w całym banku. Chcemy by każdy czuł się częścią naszego zespołu i mógł być sobą,
  • ceniący wspólne chwile - zawsze chętnie świętujący urodziny, większe lub mniejsze sukcesy,
  • dbający o atmosferę w pracy, ale i poza nią,
  • cieszący się drogą, którą idzie wspólnie - nie tylko metą, którą osiąga.

Twoje zadania:

  • sprzedaż produktów bankowych klientom banku (m.in. konta, kredyty, depozyty),
  • obsługa kasowo-dysponencka,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • promocja zdalnych kanałów dystrybucji,
  • realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych,
  • budowanie pozytywnego wizerunek mBanku.

Twój niezbędnik:

  • doświadczenie w aktywnej sprzedaży - mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych,
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • dynamizm w działaniu i konsekwencja w realizacji założonych celów,
  • chęć zdobywania nowych umiejętności,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe),
  • wykształcenie wyższe albo w trakcie studiów - preferowane kierunki ekonomiczne.

Mamy dla Ciebie:

  • wynagrodzenie składające się z części zasadniczej oraz systemu premiowego uzależnionego od wyników sprzedaży,
  • umowę o pracę na zastępstwo,
  • jasno sprecyzowaną ścieżkę kariery,
  • możliwość udziału w konkursach sprzedażowych,
  • opiekę medyczną,
  • dofinansowanie do świąt i wypoczynku,
  • dofinansowanie do zajęć sportowych,
  • wsparcie ze strony pracowników z różnych obszarów,
  • dostęp do wewnętrznych programów rozwojowych,
  • dodatkowe świadczenia socjalne,
  • bezpłatny dostęp do Legimi, Linkedin Learning,
  • miejsce pracy: ul. 10 Lutego 7 lub ul. Kazimierza Górskiego 2 (CH Riviera).
Od nas dostaniesz:
  • Umowę o pracę
  • Konkursy sprzedażowe
  • Jasną ścieżkę kariery
  • Przejrzysty system wynagradzania
  • Kartę sportową
  • Dofinansowanie do świąt i wypoczynku
APLIKUJ TERAZ