Praca: Młodszy specjalista
Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
Siedziba Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych mieści się w Al. Jerozolimskich 181C, w budynku C kompleksu Adgar, który jest przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. W budynku znajdują się windy, które umożliwiają dostęp do wszystkich pięter budynku, brak jest barier w postaci progów i wąskich drzwi. Na poziomie 0 w holu budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla (poza oznaczeniami przycisków wind) ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Szczegółowe informacje na temat dostępności Urzędu dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w deklaracji dostępności.
Zakres zadań
- Pomoc przy planowaniu i rozliczaniu projektów Unijnych, w tym zabezpieczanie środków na realizację projektów w planie finansowym Urzędu oraz na rachunku lub rachunkach bankowych
- Przygotowanie projektów wniosków o rezerwę celową, dokonywanie przesunięć środków pomiędzy poszczególnymi okresami rozliczeniowymi, sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań dla Ministerstwa Zdrowia, komórek organizacyjnych oraz krajowych i zagranicznych instytucji
- Wystawianie wezwań do zapłaty i koordynowanie procesu dochodzenia należności poniesionych ze środków wydatków budżetowych
- Pomoc przy kontroli formalnej i rachunkowej dokumentów źródłowych oraz przygotowanie ich do akceptacji przez osoby upoważnione, w tym: analiza wydatków w zakresie zgodności z klasyfikacją budżetową i zabezpieczeniem realizacji środków w planie finansowym Urzędu
- Pomoc przy prowadzeniu rejestrów umów oraz wprowadzaniu przelewów do systemu informatycznego eNBP za dokonane przez Urząd zakupy towary i usługi
- Przygotowywanie finansowych formularzy OSR, koordynowanie finansowych procesów z nimi związanych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość przepisów w zakresie: ustawy Prawo Zamówień Publicznych; rozporządzenie MF w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych ustawy o rachunkowości, rozporządzenie MF w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych, ustawy o podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku od towarów i usług (VAT), ustawy o finansach publicznych
- dobra organizacja pracy
- łatwość komunikacji,
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dn.18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- kurs księgowości