Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Młodszy Specjalista / Specjalista w Dziale Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XII w Departamencie Kontroli


Młodszy Specjalista / Specjalista w Dziale Zarządzania Procesem Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli XII w Katowicach
w Departamencie Kontroli

 

Numer ogłoszenia: DK/21/217

Miejsce pracy: Katowice

1 etat / umowa o pracę

 

Termin składania ofert: 29.10.2021 r.

 

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:
  • prowadzenie prac analitycznych w zakresie realizacji kontraktów oraz dostępności do świadczeń;
  • dokonywanie analizy danych w zakresie udzielonych świadczeń opieki zdrowotnej wynikających z umów zawartych ze świadczeniodawcami;
  • wykonywanie czynności związanych z monitorowaniem sprawozdawczości statystycznej;
  • prowadzenie bieżących analiz dotyczących refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobów medycznych dostępnych na receptę;
  • prowadzenie korespondencji w EZD;
  • wykonywanie innych czynności służbowych na polecenie przełożonych.
WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: wyższe (preferowane: ekonomiczne, informatyczne, matematyczne, administracyjne, prawnicze);
  • na stanowisko młodszego specjalisty minimum rok pracy zawodowej;
  • na stanowisko specjalisty minimum 3 lata pracy zawodowej.

Wymagania dodatkowe:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • znajomość uregulowań prawnych dotyczących rozliczania świadczeń;
  • znajomość zasad funkcjonowania systemu opieki zdrowotnej oraz przepisów prawa będących podstawą funkcjonowania Narodowego Funduszu Zdrowia;
  • znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących ubezpieczeń zdrowotnych;
  • znajomość innych aktów prawnych mających zastosowanie w ochronie zdrowia;
  • doświadczenie w prowadzeniu analiz zbiorów danych;
  • preferowane doświadczenie w analizach z obszaru systemu ochrony zdrowia;
  • doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym w szczególności Excel (m.in. tabele przestawne);
  • umiejętność wyszukiwania i wykorzystywania źródeł informacji/literatury dotyczących funkcjonowania systemów ochrony zdrowia;
  • umiejętność obsługi urządzeń elektronicznych;
  • znajomość języka zapytań SQL;
  • znajomość programu MS Access,
  • doświadczenie zawodowe w jednostkach ochrony zdrowia;
  • kreatywność, rzetelność, terminowość, komunikatywność,
  • zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność;
  • otwartość na wiedzę i zdobywanie nowych umiejętności.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia (zaświadczenia) lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.

 

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.

APLIKUJ TERAZ