Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Podinspektor ds rachunkowości


Urząd Gminy Łukta
Podinspektor ds rachunkowości
Miejsce pracy: Łukta
Numer: StPr/25/1296
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników Gminnego Ośrodka Kultury w Łukcie (GOK) i Gminnej Biblioteki Publicznej w Łukcie (GBP);2. Sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych w GOK i GBP w Łukcie;3. Prowadzenia kart ewidencji czasu pracy dla GOK i GBP w Łukcie;4. Sporządzanie list obecności w pracy dla GOK i GBP w Łukcie;5. Przygotowywanie umów o pracę, umów-zleceń, umów o dzieło oraz świadectw pracy dla pracowników GOK i GBP w Łukcie;6. Przygotowywanie dokumentów do złożenia wniosków do Powiatowego Biura Pracy o przyznanie etatów w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych i umów stażowych;7. Wydawanie skierowań na badania okresowe ,BHP, kontrolne dla pracowników GOK i GBP w Łukcie;8. Sporządzanie zakresów obowiązków oraz umów o odpowiedzialności materialnej dla pracowników zatrudnianych w GOK i GBP w Łukcie;9. Przygotowywanie dokumentów do zatrudnienia pracowników w GOK i GBP w Łukcie;10. Sporządzanie list płac i wypłat dla pracowników Urzędu Gminy (UG), GBP oraz GOK oraz ryczałtów samochodowych;11. Sporządzanie list płac na podstawie umów zleceń i umów o dzieło;12. Naliczanie i sporządzanie list płac wynagrodzeń dla członków jednostek OSP;13. Naliczanie i sporządzanie list za akcje ratownicze dla członków jednostek OSP;14. Sporządzanie list płac dla członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;15. Sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych w ramach prac społeczno-użytecznych;16. Sporządzanie list wypłat diet radnych, sołtysów oraz poboru za inkaso sołtysów;17. Sporządzanie list wypłat stypendiów szkolnych;18. Naliczanie potraceń do list płac;19. Naliczanie świadczeń z ubezpieczenia społecznego;20. Prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych dla pracowników UG, GOK i GBP w Łukcie;21. Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym oraz sporządzeniarocznego rozliczenia deklaracji;22. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych PIT za pracowników, którym wypłacamy wynagrodzenia, diety, stypendia;23. Naliczanie kapitału początkowego do celów ubezpieczeń społecznych;24. Wydawanie zaświadczeń o wysokości uzyskanego dochodu;25. Zgłaszanie do ZUS i wyrejestrowanie osób zatrudnionych w UG, GBP i GOK;26. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych wraz z załącznikami i przekazywanie do ZUS;27. Naliczanie składek na Fundusz Pracy;28. Sporządzanie rocznej deklaracji IWA o płatnościach składek zdrowotnych dla wszystkich osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów zleceń;29. Naliczanie i rozliczanie delegacji służbowych;30. Sprawdzanie faktur wystawionych na GBP pod względem formalnym i rachunkowym,31. Dekretowanie wydatków dokonywanych w GBP;32. Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej wynagrodzeń i zatrudnienia pracowników UG, GOK i GBP dla celów statystycznych Z-06, Z-03, Z-05;33. Wydawanie zaświadczeń do celów zasiłkowych;34. Dokonywanie rozliczeń z Powiatowym Urzędem Pracy z wynagrodzeń zatrudnionych osób;35. Fakturowanie sprzedaży towarów i usług;36. Rozliczanie podatku VAT z Urzędem Skarbowym;37. Sporządzanie deklaracji VAT-7 i JPK za Gminę i jednostki budżetowe gminy po centralizacji;38. Prowadzenie spraw związanych z wprowadzeniem oraz realizacją Pracowniczych Planów Kapitałowych.39. Sporządzanie analiz budżetowych funduszu płac do projektowanego budżetu gminy.40. Organizacja inwentaryzacji w UG oraz w jednostkach podległych.41. Kompletowanie dokumentów w sprawach rentowych i emerytalnych pracowników.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Niezbędne wymagania formalne od kandydata: 1. ma obywatelstwo polskie lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,3. posiada wykształcenie wyższe,4. nie był karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. stan zdrowia pozwalający na pracę na zatrudnienie i wykonywanie obowiązków;6. posiada nieposzlakowaną opinię;Dodatkowe wymagania od kandydatów: 1. mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii,2. znajomość przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,3. dyspozycyjność, odporność na stres, zdolność analityczna i organizacyjna, odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność i punktualność,4. umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole;

Miejsce pracy:

Łukta


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

Ogłoszenie o naborze: https://bip.lukta.com.pl/system/obj/5472_Z_56.2025.pdf

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

APLIKUJ TERAZ