Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Pracownik ds. Klientów Kluczowych


Jesteśmy największym pracodawcą w Polsce i narodowym operatorem Pocztowym. Zatrudniamy na umowę o pracę prawie 80 000 Pracowników. Znajdujemy się w pierwszej 50 najlepszych pracodawców!
Poczta Polska S.A.


     poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

Pracownik ds. Klientów Kluczowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 50/BKBI/20/09/2021
U nas zyskasz:
  • stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę (umowa na zastępstwo),
  • pensję zawsze na czas i premię kwartalną uzależnioną od osiąganych wyników,
  • trzynastą pensję i dodatek stażowy,
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
Skontaktuj się z nami, jeśli:
  • posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • znasz pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym,
  • posiadasz wysoką orientację biznesową oraz orientację na klienta,
  • posiadasz umiejętność myślenia analitycznego i strategicznego,
  • posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów, dążenia do rezultatów i radzenia sobie ze stresem,
  • posiadasz znajomość etykiety biznesowej,
  • jesteś osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną oraz potrafisz bardzo dobrze organizować swój czas pracy.
Na Twój dzień pracy będzie się składać:
  • przygotowywanie umów/aneksów w zakresie świadczonych usług dla klientów kluczowych,
  • systematyczne rejestrowanie umów/aneksów w systemach informatycznych zgodnie z obowiązującą procedurą,
  • zapewnienie obsługi klientów komórki przez właściwe struktury, jednostki, komórki organizacyjne Spółki,
  • pozyskiwanie z właściwych struktur, jednostek, komórek organizacyjnych Spółki danych, informacji, dokumentów niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na zapytania klientów,
  • realizowanie zadań związanych z rozwiązywaniem powstałych problemów operacyjnych dla klientów kluczowych,
  • wnioskowanie w zakresie wprowadzenia rozwiązań usprawniających obsługę posprzedażową klienta kluczowego,
  • realizowanie zadań związanych z obsługą posprzedażową i stałe monitorowanie jakości świadczonych usług dla klientów kluczowych,
  • bieżące zgłaszanie ryzyk operacyjnych w zakresie nieprawidłowo zrealizowanych procesów dla klienta kluczowego,
  • systematyczne pogłębianie wiedzy w zakresie znajomości usług i przepisów prawa pocztowego,
  • współpraca z właściwymi komórkami Pionu Sprzedaży Poczty Polskiej S.A. oraz strukturami, jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie pełnionych obowiązków.

Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 50 lat, lub po dłuższej przerwie w pracy.


Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.

 

 

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Pocztę Polską S.A. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
APLIKUJ TERAZ