Praca: Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
O Banku:
Bank Spółdzielczy w Raszynie jest bankiem polskim, z polską strukturą właścicielską, opierający działalność na kapitale polskim, który nie posiada zależności i powiązań z kapitałem zagranicznym. Bank działający bezpiecznie i nowocześnie, budujący wiarygodne i długotrwałe relacje z Klientem.
Misja Banku:
Jesteśmy profesjonalnym partnerem w usługach bankowych, oferującym usługi korzystne i zrozumiałe. W swoich działaniach chcemy być transparentni i otwarci na zmiany, dostosowując się tym samym do potrzeb klienta. Nadrzędnym naszym celem jako instytucji zaufania publicznego jest dbałość o profesjonalizm, komfort i bezpieczeństwo naszych Klientów.
Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Raszyn
Opis stanowiska:
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa.
- Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości.
- Zapewnienie obsługi transakcji gotówkowych.
- Aktywna sprzedaż produktów banku.
- Udzielanie informacji o ofercie banku.
- Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze klienta.
Wymagania:
- Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się, odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu.
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji.
- Łatwość w budowaniu relacji, otwartość na pracę zespołową.
- Pozytywne nastawienie do ludzi.
Dodatkowe atuty:
- Znajomość produktów i regulacji bankowych oraz doświadczenie w obsłudze kasowej.
- Wykształcenie wyższe lub nauka w trakcie studiów niestacjonarnych.
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Możliwość uczenia się i zdobywania doświadczeń.
- Szerokie możliwości rozwoju.
- Pakiet świadczeń pracowniczych, pakiet medyczny.