Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Risk Advisory Associate / Konsultant w Dziale Zarządzania Ryzykiem Biznesowym


BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 166 krajach i zatrudniamy ponad 115 000 ekspertów i specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.


Obecnie do naszego Działu Zarządzania Ryzykiem Biznesowym (Risk Advisory Services) poszukujemy osób na stanowisko:

Risk Advisory Associate / Konsultant w Dziale Zarządzania Ryzykiem Biznesowym
Miejsce pracy: Wrocław
Praca w BDO w Dziale Risk Advisory Services to możliwość połączenia zalet współpracy w kameralnym zespole z benefitami płynącymi z bycia częścią globalnej organizacji. Dołączając do nas poznasz tajniki pracy audytorskiej, będziesz uczestniczyć w ciekawych, różnorodnych projektach (takich jak audyt śledczy, compliance testing, workshop’y) oraz zdobędziesz szerokie kompetencje zawodowe pod okiem specjalistów.
 
Wybrane projekty zrealizowane przez nasz zespół:
  • audyt śledczy w spółce produkcyjnej z sektora transportowego
  • przygotowanie rekomendacji organizacji pracy w koncernie paliwowym
  • obserwacja procesów i opracowanie procedur wewnętrznych w sieci ekskluzywnych hoteli
  • identyfikacja i testowanie efektywności kontroli wewnętrznej w dziale finansowym spółki z branży spożywczej
  • workshop z zakresu AML w przedsiębiorstwie doradztwa i pośrednictwa finansowego
  • compliance testing dla grupy kapitałowej z branży Automotive
  • ocena zaprojektowania i funkcjonowania procesów zarządzania zapasami w spółce produkującej innowacyjny sprzęt sportowy
  • kompleksowa analiza procesów w spółce z branży retail fashion (projekt wdrożeniowy SOX)
  • audyt zgodności z procedurami grupowymi w międzynarodowym banku
Nasze wymagania:
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne - zgłoś się do nas, jeśli lubisz pracować z danymi liczbowymi i ludźmi
  • umiejętność bardzo dobrej komunikacji się w języku angielskim w mowie i piśmie
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse)
  • dobra znajomość pakietu Ms Office (w szczególności Ms Excel)
Mile widziane:
  • 1-2 lata doświadczenia w controllingu finansowym, zarządzaniu ryzykiem, audycie lub rachunkowości
  • zainteresowanie doradztwem biznesowym, mikro- i makrootoczeniem przedsiębiorstw
Twoje zadania:
  • aktywny udział w międzynarodowych i lokalnych projektach z zakresu zarządzania ryzykiem i audytu wewnętrznego
  • wparcie zespołów przeprowadzających badania i przeglądy sprawozdań finansowych w zakresie analizy ryzyka, identyfikacji procesów i testowania kontroli wewnętrznej
  • stosowanie i rozwijanie wewnętrznych narzędzi, standardów i metodologii pracy
  • udział w planowaniu, raportowaniu i prezentowaniu wyników z przeprowadzonych prac na spotkaniach wewnętrznych oraz zewnętrznych z Klientem
Oferujemy:
  • wsparcie finansowe i merytoryczne na drodze do zdobycia certyfikatów i uprawnień zawodowych
  • okazję do współpracy w międzynarodowym środowisku, a tym samym od rozwijania biegłości językowej w praktyce - realizujemy projekty dla spółek lokalnych oraz zagranicznych grup kapitałowych we współpracy w ramach BDO Global
  • BDO Academy – bezpłatny dostęp do szerokiego wachlarza szkoleń zawodowych, merytorycznych oraz z zakresu rozwoju osobistego
  • bezpośrednią współpracę z ekspertami – wspólnie z Tobą w projektach uczestniczyć będą specjaliści, którzy chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem - biegli rewidenci, certyfikowani audytorzy wewnętrzni
  • jasną i spójną ścieżkę kariery – wspólnie ustalamy Twoje cele rozwojowe, wspieramy Cię w ich realizacji i doceniamy postępy
  • wsparcie dla aktywnego i zrównoważonego trybu życia – elastyczne godziny pracy, możliwość pracy hybrydowej oraz różnorodne formy integracji
  • dodatkowe benefity (dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, owoce w biurze, program poleceń pracowniczych)
Administratorem danych jest BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. możliwy jest pod adresem e-mail: auditor@bdo.pl
APLIKUJ TERAZ