Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Samodzielny Księgowy Księgi Głównej i Sprawozdawczości


Dr.Max to jedna z największych sieci franczyzowych aptek w kraju. Silna pozycja na rynku sprawia, że apteki uczestniczące w sieci franczyzowej są solidnym i stabilnym pracodawcą.

 

Głównym celem działalności sieci franczyzowej Dr.Max jest zapewnienie Pacjentom, jak najlepszej obsługi, konkurencyjnej oferty oraz profesjonalnej opieki farmaceutycznej. Dlatego dla sieci franczyzowej Dr.Max to ludzie są największym kapitałem. Wspólnie z nimi codziennie realizujemy najważniejsze dla Nas wartości: odpowiedzialność, odwaga, pacjent w centrum uwagi, troska.

Samodzielny Księgowy Księgi Głównej i Sprawozdawczości - Wrocław
Obowiązki:
  • Księgowanie rezerw, rozliczeń międzyokresowych, odpisów, list płac oraz innych dokumentów w obszarze księgi głównej
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, VAT-UE) oraz plików JPK
  • Opracowywanie pozostałej sprawozdawczości – GUS, NBP, INTRASTAT
  • Kontrolę zapisów na kontach
  • Udział w zamykaniu okresów sprawozdawczych oraz w zamknięciu roku
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Przygotowywanie raportów i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem
  • Współpracę z innymi działami
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowany kierunek: Finanse i rachunkowość)
  • Min. 2 lata doświadczenia w dziale księgowym
  • Mile widziane doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu sprawozdań finansowych
  • Zaawansowana znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów podatkowych (VAT, CIT)
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w zespole oraz rozwiązywania problemów
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
  • Możliwość wdrażania rozwiązań usprawniających pracę zespołu
  • Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)
  • Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu, upominki dla nowych pracowników)
APLIKUJ TERAZ