Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Specjalista


Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Chełm
Ogłoszenie o naborze Nr 136994

Warunki pracy

Praca samodzielna, w związku z istniejącymi procedurami, przepisami o niejednoznacznej interpretacji oraz ciągłymi zmianami obowiązujących aktów prawnych konieczna jest umiejętność rozumienia i analizy i ich praktycznego zastosowania realizując zgodność naliczeń z obowiązującymi przepisami. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka. Oświetlenie naturalne i sztuczne.


Budynek, w którym znajduje się pomieszczenie biurowe specjalisty Sekcji Rachuby i Płac nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach.

Zakres zadań

  • Sporządzanie list uposażeń funkcjonariuszy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prawidłowe i terminowe sporządzanie list uposażeń w zakresie świadczeń pieniężnych wypłacanych przez okres roku funkcjonariuszom zwolnionym ze służby, w celu realizacji wypłat z tytułu uposażeń dla funkcjonariuszy.
  • Dokonywanie na listach uposażeń funkcjonariuszy potrąceń z tytułu przebywania na zwolnieniach lekarskich, urlopach macierzyńskich, rodzicielskich, ojcowskich, wychowawczych i bezpłatnych funkcjonariuszy na podstawie właściwych dokumentów przekazanych do PGK, w celu realizacji wypłat z tytułu uposażeń dla funkcjonariuszy.
  • Dokonywanie na listach uposażeń zmian w zakresie uposażenia zasadniczego i dodatków do uposażenia (w tym okresowe podwyższenia dodatków służbowych/funkcyjnych) wynikających z tytułu pełnienia służby funkcjonariuszy na podstawie właściwych dokumentów w celu realizacji wypłat z tytułu uposażeń dla funkcjonariuszy.
  • Naliczanie i wprowadzanie dodatkowych należności dla funkcjonariuszy NOSG z tytułu sprawowania opieki nad psem służbowym, dodatkowych należności tj. nagród rocznych, nagród uznaniowych, nagród uznaniowych z KGSG, nagród jubileuszowych, świadczeń motywacyjnych, rekompensat pieniężnych, zapomóg losowych, jednorazowych podwyższeń dodatków służbowych/funkcyjnych, zasiłków na zagospodarowanie, odpraw pośmiertnych i zasiłków pogrzebowych dla funkcjonariuszy, w celu realizacji wypłat z tytułu dodatkowych należności dla funkcjonariuszy.
  • Sporządzanie zaświadczeń o uposażeniu i nagrodzie rocznej funkcjonariuszom odchodzącym ze służby do Zakładu Emerytalnego- Rentowego MSWiA.
  • Sporządzanie atestatów finansowych dla funkcjonariuszy przenoszonych do innych jednostek organizacyjnych Straży Granicznej.
  • Obsługa systemu płacowego w zakresie naliczania uposażeń i innych należności dla funkcjonariuszy.
  • Sporządzanie okresowych i doraźnych analiz, zestawień, wyliczeń, skutków finansowych wdrażanych zmian przepisów, materiałów do sprawozdań z zakresu funkcjonowania sekcji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w komórce finansowej
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność właściwej organizacji pracy
  • dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • znajomość przepisów: ustawa o Straży Granicznej oraz aktów wykonawczych w zakresie podstaw prawnych do wypłaty uposażenia i należności przysługujących funkcjonariuszom z tytułu pełnienia służby w SG
  • oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ