Praca: Specjalista
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142959
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Przygotowuje raporty oraz cykliczne informacje o realizowanych w Ministerstwie strategiach, programach i projektach.
- Pozyskuje dane o realizacji kluczowych programów rządowych we współpracy z komórkami merytorycznymi Ministerstwa oraz innymi resortami.
- Realizuje zadania z zakresu statystyki publicznej, w tym przygotowuje programy badań statystycznych statystyki publicznej, sprawozdań z ich realizacji oraz zestawień statystycznych.
- Opiniuje projekty założeń oraz projekty ustaw i inne akty normatywne oraz dokumenty o charakterze regulacji wewnętrznych wynikających z zadań realizowanych na poziomie Wydziału.
- Przygotowuje i monitoruje wykonanie planu finansowego departamentu oraz przygotowanie sprawozdania z jego realizacji oraz prowadzi sprawy organizacyjne departamentu w celu prawidłowego wykorzystania środków budżetowych na zadania realizowane przez departament.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju
- Znajomość ustawy o statystyce publicznej
- Znajomość Działu I oraz Działu III ustawy o finansach publicznych
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Umiejętność współpracy
- Komunikatywność
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe