Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Specjalista ds. Controllingu


Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.

Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu. Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 50,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Specjalista ds. Controllingu
Miejsce pracy: Nowy Tuchom

Jeśli wiążesz swoją przyszłość z controllingiem, excel nie ma dla Ciebie tajemnic, a komunikacja w  j. angielskim nie sprawia Ci trudności - dołącz do nas! :) 


Zadania
  • Udział w przygotowaniu budżetu, prognoz, planów średnio i długoterminowych
  • Konsolidacja raportów dla części regionu (Litwa, Łotwa i Estonia)
  • Analiza bieżących rozliczeń i kontrola merytoryczna kosztów
  • Udział w spotkaniach, audytach i procesach raportowania grupowego
  • Interpretowanie odchyleń od budżetu, kontrola funkcjonowania wskazanych obszarów pod kątem efektywności finansowej
  • Kalkulacja założeń do planów finansowych oraz celów budżetowych
  • Wprowadzanie usprawnień i optymalizacja procesu pracy
  • Przygotowywanie raportów i zestawień ad hoc
  • Współpraca z innymi działami oraz z grupą
Oczekujemy
  • Wykształcenia wyższego z obszaru ekonomii, finansów, controllingu i pokrewnych
  • Bardzo dobrej znajomości Excela (umiejętność tworzenia niestandardowych formuł i tabel przestawnych)
  • Znajomości j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Min. 2 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Umiejętności logicznego myślenia i pracy pod presją czasu
  • Komunikatywności, umiejętności znajdowania rozwiązań
  • Samodzielności i proaktywnej postawy
Oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie
  • Udział w szkoleniach i projektach grupowych
  • Pakiet socjalny: bony świąteczne, wczasy pod gruszą itp.
  • Prywatną opieka medyczną,
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Solidne wdrożenie oraz przyjazną atmosferę w pracy
  • Pyszną kawę :)
Oferujemy
  • Swobodna atmosfera pracy
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
  • Ogólnodostępny parking dla pracowników
  • Work-life balance
  • Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
  • Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
APLIKUJ TERAZ