Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Specjalista ds. kontroli wewnętrznej/jakości (księgowość)


METRO SERVICES to jedno z międzynarodowych centrów usług wspólnych (Shared Service Centers) działających w ramach METRO - grupy zrzeszającej sieci handlowe Makro Cash&Carry w Europie i Azji.

W METRO SERVICES skupiamy się na obsłudze procesów finansowo-księgowych sklepów Makro, przede wszystkim w takich obszarach jak: księga główna, środki trwałe, należności, raportowanie czy ceny transferowe.

Jako część METRO jesteśmy stabilnym pracodawcą w niestabilnych czasach. Świadczy o tym m.in. fakt, że jako pierwsi w Szczecinie możemy poszczycić się mianem ’ACCA Approved Employer’, a od Pulsu Biznesu otrzymaliśmy tytuł Gazeli Biznesu dołączając tym samym do grona najdynamiczniej rozwijających się firm.

Zatrudniamy ponad 350 pasjonatów księgowości i specjalistów w naszej branży, mówimy w 20 językach, obsługujemy 25 krajów i ciągle się rozwijamy, dlatego niedawno otworzyliśmy drugie biuro w centrum Szczecina.

Dołącz do nas i rozwijaj się z najlepszymi!



Aktualnie do naszego zespołu ICF poszukujemy osoby na stanowisko:


Specjalista ds. kontroli wewnętrznej/jakości (księgowość)
Miejsce pracy: Szczecin
 

Czym będziesz się zajmować?

  • Przeprowadzaniem kontroli wewnętrznej procesów z zakresu różnych obszarów,
  • Projektowaniem nowych kontroli dla migrowanych procesów księgowych,
  • Testowaniem zaprojektowanych kontroli oraz ich efektywności,
  • Kontrolowaniem grupowego systemu kontroli.
  • Projektowaniem oraz wykonywaniem kontroli wewnętrznych dla innych jednostek z Grupy Metro,
  • Przeprowadzaniem audytów przygotowanych przez zespoły operacyjne procedur pod względem merytorycznym oraz formalnym,
  • Wyszukiwaniem potencjalnych zagrożeń w funkcjonujących procesach księgowych i szukanie dla nich usprawnień,
  • Przygotowywaniem dokumentacji na potrzeby audytów oraz współpracowaniem z wewnętrznymi/zewnętrznymi audytorami,
  • Pracą przy projektach zespołowych, ogólnofirmowych oraz ogólnogrupowych.

Twój profil startowy:

  • Praktyczne doświadczenie w zakresie kontroli wewnętrznej lub audytu,
  • Wiedza z zakresu zarządzania ryzykiem w organizacji, przygotowywania dokumentacji kontrolnej,
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Inicjatywa i zaangażowanie oraz wysoki poziom komunikatywności,
  • Nastawienie na rozwiązywanie problemów i współpracę,
  • Dobra organizacja pracy, dociekliwość i samodzielność,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (współpraca z osobami z organizacji),
  • Mile widziane wykształcenie z obszaru finansów/ księgowości/ controlingu.

Zapewniamy:

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej korporacji, która ciągle się rozrasta,
  • Możliwość poznania procesów biznesowych oraz ich przebiegu u lidera branży handlowej, oferującej profesjonalne rozwiązania dla klientów z branży hotelarsko-gastronomicznej,
  • Szansę poszerzania wiedzy i doświadczenia w różnych obszarach księgowości,
  • Obszerny pakiet profesjonalnych szkoleń (z zakresu księgowości, oprogramowania - SAP, kompetencji miękkich oraz nauki języków obcych, w tym bezpłatny dostęp do kursów na platformie Udemy) oraz dofinansowania studiów lub kursów zewnętrznych,
  • Hybrydowy tryb pracy,
  • Prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie, także dla członków rodziny,
  • Świadczenia pieniężne w ramach ZFŚS, czyli wczasy pod gruszą i dodatek na Święta,
  • Dofinansowaną kartę sportową,
  • Miesięczny dodatek do pensji za znajomość dodatkowego języka,
  • Integracje zespołowe oraz firmowe po godzinach,
  • Pakiet relokacyjny dla osób gotowych przeprowadzić się do Szczecina.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
APLIKUJ TERAZ