Praca: Specjalista ds. należności (z j. angielskim)
O zespole
Stanowisko zlokalizowane jest w Coloplast Business Centre (CPBC) w Szczecinie, w dziale US Direct Sales Support, ale jako nowy pracownik będziesz również częścią zespołu Comfort Medical ( spółki należącej do Coloplast), który wspiera te same procesy, ale w dwóch lokalizacjach: Coral Springs, USA oraz w Szczecinie. Dołączając do CPBC możesz nie tylko współtworzyć zespół słynący z wysokiej jakości pracy, o dużym doświadczeniu, ale również liczyć na ciągły kontakt, wymianę wiedzy i codzienną współpracę z kolegami z Florydy!
O stanowisku
Masz niepowtarzalną okazję dołączyć do naszego zespołu jako Specjalista ds. należności. Na tym stanowisku Twoim zadaniem będzie terminowe i dokładne rozwiązanie spraw związanych z księgowością poprzez inkaso lub umożenia płatności. Będziesz również odpowiedzialny za prawidłowe, ponowne złożenie odpowiednich wniosków do firm ubezpieczeniowych w USA (wnioski mogą być wypełniane elektronicznie i ręcznie).
- Podejmowanie działań w przypadku wszelkich odrzuceń ze strony płatników (np. firm ubezpieczeniowych), przed upływem czasu na odwołanie.
- Wnioskowanie o dokonanie odpowiednich zmian, które mają na celu rozwiązanie kwestii nieuregulowanych sald rachunków.
- Kontakt z firmami ubezpieczeniowymi poprzez ich strony internetowe lub w formie telefonicznej.
- Wprowadzanie i aktualizowanie szczegółowych adnotacji w systemie.
- Przygotowywanie korekt w sprawach takich jak zwroty, różnice w umowach i odpisy potrzebnych do zatwierdzenia i przeprocesowania płatności.
- Korekta zaksięgowanych płatności i dokonywanie zmian na kontach pacjenta w zakresie opłat za produkty.
- Doświadczenie w pracy w obszarze księgowości/finansów będzie atutem.
- Umiejętność inicjowania działań i pracy samodzielnej.
- Znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie, jak i w piśmie) na poziomie min. B2.
- Gotowość do pracy w następujących godzinach:08.00-16.00, 09.00-17.00 lub 10.00-18.00 od poniedziałku do piątku.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas 12 miesięcy z możliwością przedłużenia.
- Możliwość pracy zdalnej, z naszego biura w Szczecinie lub pracy hybrydowej.
- Pracę w godzinach: 08.00-16.00, 09.00-17.00 lub 10.00-18.00.
- Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej.
- Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy.
- Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa .
- Wewnętrzne szkolenia.
- Wspaniałe imprezy firmowe.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Karty sportowe.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy.
- Nowoczesne miejsce pracy.
- Brak "dress codeu".
- Pyszną kawę i świeże owoce.
- Dofinansowanie do dojazdów do pracy.