Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Specjalista ds. wyceny w branży TSL


Superior Logistics to innowacyjna firma, działająca w branży logistycznej.
Aktywnie rozwijamy się na polskim rynku. Współpracujemy z amerykańskimi firmami logistycznymi, których kluczowym partnerem jest Superior Transportation. Silne relacje międzynarodowe umożliwiają otrzymanie ofert współpracy nie tylko z Superior Logistics, ale również od naszych firm partnerskich.
Jesteśmy wielokulturowym zespołem młodych i energicznych profesjonalistów, oddanych i pełnych entuzjazmu. Inwestujemy w rozwój personalny i zawodowy każdego członka zespołu. Dajemy możliwość nauki zawodu i rozwijania kariery w każdym kierunku, nawet bez doświadczenia zawodowego. Dla naszej firmy każdy pracownik jest największą wartością. Dlatego właśnie nasi pracownicy są dumni z pracy w Superior Logistics i praca sprawia, że są szczęśliwi i spełnieni!
 
Potrzebujemy dodatkowej osoby do swojego przyjaznego zespołu Superior Logistics ambitnego specjalisty ds. wyceny w branży TSL, który nie boi się nowych wyzwań i jest gotowy do owocnej współpracy o skali międzynarodowej!

Specjalista ds. wyceny w branży TSL
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
  • Analiza oraz kalkulacja marży, śledzenie trendów rynkowych i analizowanie na bieżąco cen ustalanych przez konkurentów
  • Tworzenie schematów cenowych na usługi firmy
  • Minimalizacja kosztów wysyłki oraz transportu
  • Wybór trasy wysyłki w oparciu o charakter wysyłanych towarów, czas tranzytu lub potrzeby w zakresie bezpieczeństwa
  • Zarządzanie finansami (rozliczenia i fakturowanie) oraz raportowanie frachtu odbywa się zgodnie z wymaganiami firmy
  • Nadzorowanie rozwoju nowego biznesu transportowego, utrzymywanie i rozwijanie relacji z nowymi i istniejącymi klientami
  • Negocjacja cen, warunków, bieżąca obsługa klienta

 

Wymagania:
  • Jeżeli masz język angielski w małym palcu – wróżymy Ci szybki rozwój kariery w naszej firmie
  • Jeżeli masz doświadczenie w pracy albo mieszkałeś w UK będzie to dla nas ogromnym atutem
  • Łatwość w nawiązaniu kontaktów
  • Dokładność
  • Terminowość wykonywania zadań
  • Doświadczenie w branży TSL umożliwi Ci szybszy rozwój kariery w naszej firmie
  • Posiadasz około 2-3 lata doświadczenia w branży TSL
  • Znajomość europejskiej/polskiej dokumentacji związanej z zagranicznymi przesyłkami międzynarodowym.
  • Posiadasz doskonałe umiejętności planowania oraz cechuje Cię łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Jesteś wielozadaniowcem, którego cechuje dokładność I terminowość
Oferujemy:
  • Atrakcyjne zarobki (stała stawka + bonusy)
  • Oficjalne zatrudnienie na podstawie Umowę o świadczenie usług
  • Realna możliwość rozwoju zawodowego (kursy/szkolenia)
  • Szkoła języka angielskiego oraz sesje coachingowe
  • Parking dla pracowników
  • Pracę w wygodnym nowoczesnym biurze
  • Świąteczne paczki
  • Pizza days
  • Codzienne smakołyki, świeże owoce, pyszną kawę i herbatę
  • Przyjazną atmosferę i imprezy firmowe
  • Pozytywne nastawienie do inicjatyw i pomysłów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ