Praca: Specjalista ds.zamówień publicznych
Ogłoszenie numer: 9355939, z dnia 2024-12-06
MILDAT sp. z o.o.
Mildat sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie istnieje od 2006 roku i specjalizuje się w dostawach sprzętu i usługach dla Sił Zbrojnych, formacji policyjnych i innych agencji rządowych w Polsce i zagranicą. Zespół Mildat składa się ze specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży zbrojeniowej, produkcji i zarządzaniu projektami.
Specjalista ds.zamówień publicznych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- monitorowanie rynku zamówień publicznych, przetargów, analiza rynku i konkurencji
- analiza dokumentów związanych z przetargami ( weryfikacja uczestnictwa, SIWZ, załączniki formalne do SIWZ, wzór umowy)
- przygotowanie i terminowe składanie kompleksowej dokumentacji do przetargów, zamówień
- współpraca w prowadzeniu czynności w zakresie zapewnienia gwarancji bankowych, wadium, ubezpieczeń na etapie ofertowania
- prowadzenie korespondencji formalnej z zamawiającym i podwykonawcami
- negocjacja warunków, przygotowywanie umów przetargowych i umów z podwykonawcami
- monitorowanie złożonych ofert ( kontrolowanie terminów ofert, ważności dokumentów)
Wymagania
- niekaralność
- dobra znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- doświadczenie praktyczne w pracy w zamówieniach publicznych, przetargach
- mile widziane zainteresowanie sektorem zbrojeniowym
- dobra znajomość języka angielskiego / minimum B2/
- znajomość obsługi programów pakietu MS Office
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych / Polska i zagranica/
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
- paszport i prawo jazdy kategorii B
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- możliwość brania udziału w dodatkowych szkoleniach i eventach branżowych
- praca na terenie północno- wschodniej Warszawy
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- brak dress code’u
- kawa / herbata
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.