Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Finansowym


Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Finansowym
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DF/47/24

Stanowisko pracy ds. weryfikacji dokumentów płatniczych PROW

 

Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę

 

Oferujemy:
  • przejrzyste zasady wynagradzania,
  • możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
  • Przeprowadzanie kontroli formalnej dokumentów płatniczych i dokumentów korygujących dotyczących przekazywania środków pomocowych na rzecz beneficjentów w ramach PROW 2014-2020 oraz PS WPR 2023-2027 (EFRROW),
  • Przyjmowanie do realizacji dokumentów płatniczych i dokumentów korygujących,
  • Uzgadnianie Arkusza zleceń płatności,
  • Wstrzymywanie realizacji płatności na wniosek jednostek autoryzujących oraz obsługa wstrzymanych dokumentów płatniczych i korygujących.
  • Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe na realizacje płatności na rzecz beneficjentów w ramach PS WPR 2023-2027 (EFRROW),
  • Opiniowanie projektów zmian regulacji prawnych dotyczących zakresu działalności Wydziału,
  • Współudział w przygotowaniu aktualizacji procedur prognozowania i dokonywania płatności w ramach PROW 2014-2020 oraz PS WPR 2023-2027 (EFRROW) jak również w przygotowaniu modyfikacji funkcjonalności finansowo-księgowego systemu informatycznego wspierającego obsługę płatności ww Programów,
  • Przygotowywanie dokumentacji podczas kontroli przeprowadzanych w Agencji przez Departament Audytu i Kontroli, oraz przedstawicieli Najwyższej Izby Kontroli, Ministerstwa Finansów i Europejskiego Trybunału Obrachunkowego w zakresie działalności Wydziału,
  • Przygotowywanie oraz przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów z zakresu dokonywania płatności w ramach programów obsługiwanych przez Wydział.
Wymagania konieczne:
  • Wykształcenie wyższe; preferowany kierunek wykształcenia: finanse i bankowość, rachunkowość, ekonomia, administracja publiczna lub inne pokrewne;
  • Udokumentowany co najmniej roczny staż pracy;
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości;
  • Doświadczenie w pracy w sektorze bankowym.
Wymagania pożądane:
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i logicznego formułowania myśli oraz umiejetność pracy w zespole,
  • Samodzielność, dokładność, terminowość i sprawna organizacja czasu pracy.
APLIKUJ TERAZ