Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Specjalista / Specjalistka ds. procesów compliance


Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Zobacz, jak się u nas pracuje!

Specjalista / Specjalistka ds. procesów compliance

miejsce pracy: Warszawa, Nr ref.: MBŁ/63/0822

Do kilkuosobowego zespołu zajmującego się monitorowanie wymogów regulacyjnych w obszarze AML/CTF, KYC, FACTA, CRS, identyfikacją luk i inicjowaniem wdrażania zmian w procesach, poszukujemy specjalisty, który wesprze nas w codziennych wyzwaniach. Wspieramy merytorycznie jednostki 1LoD w zarządzaniu ryzykiem compliance. Monitorujemy i oceniamy kluczowe mechanizmy kontrolne procesów compliance, prowadzimy kontrole, zarządzamy outsourcingiem procesów compliance.

Brzmi interesująco? Dołącz do nas! Wyślij swoją aplikację klikając przycisk APLIKUJ.

 

Twój zakres obowiązków:

  • uczestniczenie w procesach dostosowawczych produktów i procesów compliance w bankowości korporacyjnej do zmian wynikających z przepisów zewnętrznych oraz standardów banku,
  • projektowanie, wdrażanie oraz testowanie rozwiązań systemowych, raportowych i procesowych minimalizujących ryzyka compliance,
  • prowadzenie projektów wdrażających zmiany w procesach, formułowanie wymagań , współpraca z biznesem i IT,
  • aktywne szukanie obszarów do poprawy i optymalizacji w procesach biznesowych związanych z AML, FATCA/CRS,
  • analizowanie i monitorowanie efektywności realizacji procesów, realizacja działań kontrolnych w tym zakresie.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe z obszaru bankowości, finansów, compliance, analiz danych,
  • 2 lata doświadczenia w biznesie korporacyjnym lub compliance,
  • doświadczenia w obszarze prowadzenia projektów,
  • zdolności analityczne, umiejętność pracy z danymi i formułowania na ich bazie wniosków,
  • praktyczna znajomość regulacji dotyczących działalności banków,
  • wiedza z zakresu AML/CTF, KYC, FACTA, CRS,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (swobodna komunikacja, analizowanie regulacji),
  • niezależność, samodzielność,
  • dobra organizacja pracy i nastawienie na zdobycie unikalnego doświadczenia,
  • bardzo dobra znajomość MS Excel, znajomość Power BI.

Mile widziane:

  • znajomość innych narzędzi do analizy danych.
Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
APLIKUJ TERAZ