Praca: Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Kontroli
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Kontroli
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 066/24/DK_SK/S/SS/GS
Główne obowiązki:
- przeprowadzanie kontroli na miejscu realizacji projektów, obejmujących m.in. weryfikację wykonania zakresu rzeczowego projektu, kontrolę wydatkowania środków publicznych, stosowania przepisów prawa i realizacji projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie;
- sporządzanie dokumentacji z kontroli projektu (informacji pokontrolnych, ostatecznych informacji pokontrolnych);
- formułowanie zaleceń pokontrolnych i weryfikacja ich wdrożenia;
- przeprowadzanie analizy ryzyka i opracowywanie metodyki doboru próby projektów do kontroli;
- opracowywanie planów kontroli;
- sporządzanie sprawozdań z realizacji planów kontroli i innych realizowanych zadań;
- przygotowanie dokumentacji związanej z wyborem zewnętrznych wykonawców czynności kontrolnych, w tym dokumentacji przetargowych oraz dokumentacji dotyczących postępowań związanych z kontrolami;
- weryfikacja dokumentacji z kontroli sporządzanej przez wykonawcę zewnętrznego.
Oczekujemy (wymagania pożądane):
- wykształcenia wyższego (preferowane: ekonomia, prawo, administracja);
- doświadczenia zawodowego – minimum 2 lata dla Specjalisty, 3 lata dla Starszego Specjalisty, 4 lat dla Głównego Specjalisty;
- znajomości przepisów prawa regulujących wydatkowanie środków publicznych oraz realizację projektów z perspektywy finansowej 2014–2020 oraz 2021-2027;
- znajomości wytycznych dot. kwalifikowalności wydatków i kontroli w ramach perspektywy finansowej 2014–2020 oraz 2021-2027;
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych;
- dyspozycyjności i gotowości do podróży służbowych na terenie całego kraju.
Wymagania pożądane:
- wykształcenie (np. studia podyplomowe) w obszarze audytu lub uprawnienia audytorskie;
- min. 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w prowadzeniu / rozliczaniu / kontroli projektów współfinansowanych ze środków UE;
- znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym;
- aktywne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne.