Praca: Specjalista w Dziale Fakturowania
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z ponad 135 letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Specjalista w Dziale Fakturowania
(Pion Sprzedaży / Dział Fakturowania / Wydział Fakturowania Odbiorców Instytucjonalnych)
Miejsce pracy: Warszawa, Zaruskiego 4
Nr ref.: 283/2024
Umowa na zastępstwo
Naszym pracownikom oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 135-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
- fakturowanie usług dostarczania wody i odprowadzania ścieków zgodnie z obowiązującą taryfą i obowiązującymi przepisami prawa, w tym weryfikacja danych niezbędnych do wystawiania faktur
- analiza ilości dostarczonej wody i odprowadzonych ścieków, wyjaśnianie i ustalanie przyczyn tendencji zużycia wody, analiza porównawcza zużycia usług w cyklach rozliczeniowych
- procedowanie reklamacji Odbiorców usług, w tym weryfikacja zasadności pod względem formalnym i proceduralnym
- załatwianie korespondencji dotyczącej dokonywanych rozliczeń, pisemnie, e-mailowo bądź telefonicznie
- współpraca z pracownikami służb eksploatacyjnych z zakresie ustalania warunków poboru wody i odprowadzania ścieków m.in. wystawianie zleceń dla inspektora w celu wyjaśnienia spraw w terenie
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej fakturowania na potrzeby postępowań sądowych
- ewidencja wodomierzy odliczających mierzących wodę bezpowrotnie zużywaną
- bieżąca aktualizacja danych adresowych i kontaktowych Odbiorców usług
- udział we wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych oraz procedur wewnętrznych
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne
- minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego (mile widziane doświadczenie w księgowości, a także w zakresie obsługi klienta)
- dobra umiejętność obsługi pakietu Office (w szczególności Word, Excel)
- mile widziana umiejętność obsługi sytemu bilingowego dedykowanego do obsługi przedsiębiorstw wodociągowych
- posiadanie kompetencji analitycznych oraz wielozadaniowość
- posiadanie kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta
- umiejętność rozwiązywania problemów i działania pod presją czasu
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.