Praca: Starszy Inspektor ds. Ewidencji i Rozliczeń Finansowo-Księgowych w Wydziale Budżetowo-Księgowym, Referacie Księgowości Finansowej
Straż Miejska m.st. Warszawy
[z siedzibą ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa]
poszukuje kandydata na stanowisko
Starszy Inspektor ds. Ewidencji i Rozliczeń Finansowo-Księgowych
w Wydziale Budżetowo-Księgowym, Referacie Księgowości Finansowej
w Wydziale Budżetowo-Księgowym, Referacie Księgowości Finansowej
Miejsce pracy: Warszawa
oferta pracy – 696
Zadania:
Prowadzenie zadań z zakresu rachunkowości Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych, w tym dotyczących Projektów Unijnych
- wystawianie rachunków i not księgowych
- sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych
- analiza należności Straży Miejskiej oraz przygotowywanie dokumentacji w sprawach należności podlegających windykacji.
Wymagania niezbędne:
- co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
- co najmniej 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym lub co najmniej 6 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim lub średnim branżowym
- wykształcenie minimum średnie lub średnie branżowe
- dobra znajomość ustaw i przepisów wykonawczych: o rachunkowości, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- dobra znajomość rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej
- dobra znajomość obsługi programu MS Excel w zakresie edycji, formatowania, sortowania i filtrowania danych
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe z zakresu Ekonomii, Finansów lub Rachunkowości
- minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w księgowości w jednostkach sfery finansów publicznych
Niezbędne dokumenty:
- CV zawierające imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę urodzenia, informację o miejscu zamieszkania (miejscowości), a także posiadanym wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w zakresie wymaganym w niniejszym ogłoszeniu)
- kopie dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie i staż pracy (świadectwa pracy / świadectwa służby / zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy)
- podpisane oświadczenia (podpisane własnoręcznie lub „klawiaturowo”) o treści:
„Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści ogłoszenia o naborze.”
„Świadomy/a odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań (art. 233 Kodeksu karnego) oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, posiadam nieposzlakowaną opinię i obywatelstwo …………..………………..… (wypisać jakie)”.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- dodatek za wieloletnią pracę (5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego dotychczas stażu pracy)
- comiesięczną premię po przepracowaniu 3 miesięcy (wysokość premii jest ustalana na podstawie oceny pracy)
- „13 pensję”, nagrody jubileuszowe
- dofinansowanie nauki na studiach, świadczenia socjalne (np. dofinansowanie do wypoczynku), pakiet opieki medycznej, preferencyjne ubezpieczenie grupowe, bezpłatne zajęcia sportowe, zniżki na wydarzenia kulturalne.