Praca: Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Postępowań
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z ponad 135 letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Postępowań
(Pion Zamówień Publicznych / Dział Postępowań)
Miejsce pracy: Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5
Nr ref.: 8/2023
Umowa na zastępstwo
Naszym Pracownikom oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 135-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
Główny zakres obowiązków:
- przygotowywanie postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, w tym weryfikacja opisu przedmiotu zamówienia i projektu umowy
- opracowywanie Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym warunków udziału w postępowaniu
- przygotowywanie projektów wezwań do wyjaśnień/uzupełnień/wyniku postępowania
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na odwołanie
- kierowanie pracami komisji przetargowej
- doradztwo w stosowaniu przepisów związanych z prowadzonymi postępowaniami członkom komisji
Nasze wymagania:
- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe z obszarów: prawo, administracja
- co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego, mile widziane 3-letnie, preferowane przy obsłudze procesu zamówień publicznych po stronie Zamawiającego
- znajomość systemów/programów informatycznych: MS Word, MS Outlook
- dobra znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego, Prawa Zamówień publicznych i powiązanych aktów prawnych
- komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole
- logiczne i koncepcyjne myślenie
- sumienność i konsekwencja w działaniu
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.