Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Starszy Specjalista ds. analiz strategicznych


Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób

współpracujemy z 12 000 kontrahentów

realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku

W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Starszy Specjalista ds. analiz strategicznych
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • analiza przedsiębiorstw na podstawie sprawozdań finansowych, baz danych, researchu rynkowego,
  • przygotowywanie analiz finansowo-biznesowych dotyczących wybranych aspektów działalności Grupy Budimex, w tym analizy otoczenia rynkowego i konkurencyjnego,
  • uczestnictwo w projektach M&A / Corporate Finance, przygotowywanie dokumentacji transakcyjnej, udział w due diligence, wycenach, wsparcie menedżerów na wszelkich etapach procesu inwestycyjnego,
  • przygotowywanie modeli finansowych – wycen spółek metodą dochodową oraz wycen porównawczych,
  • wsparcie menedżerów w pozyskiwaniu projektów w formule partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP), strukturyzacji potencjalnych transakcji, negocjacjach umów, pozyskiwaniu finansowania i zamknięciu transakcji,
  • przygotowywanie modeli finansowych na potrzeby pozyskania finansowania projektów PPP,
  • przygotowywanie raportów zbiorczych i prezentacji dla kluczowego kierownictwa oraz zarządu,
  • wsparcie rozwoju biznesu i dywersyfikacji działalności Grupy Budimex.
Szukamy osoby, która:
  • posiada wykształcenie wyższe o profilu finansowym lub ekonomicznym,
  • ma minimum dwuletnie-trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie analizy danych finansowych oraz pracy z modelami finansowymi,
  • chce się rozwijać i poszerzać interdyscyplinarną wiedzę z różnych aspektów finansów – analizach ekonomiczno-finansowych, kwestiach prawnych (KSH, PZP, PPP), oraz podatkowych niezbędnych w realizacji prowadzonych, projektów
  • jest samodzielna i posiada umiejętność organizowania czasu pracy,
  • posiada zdolności analityczne oraz umiejętności selekcji danych i formułowania wniosków,
  • bardzo dobrze zna pakiet MS Office, w szczególności programy Excel i Power Point,
  • bardzo dobrze posługuje się językiem angielskim (w mowie i piśmie),
  • udział w programie CFA, CIMA, ACCA lub pokrewnym będzie dodatkowym atutem.
Co możemy Ci zaoferować?
  • system premiowy
  • dzień wolny w urodziny
  • ubezpieczenie na życie
  • prywatna opieka medyczna
  • sekcje sportowe
  • kursy językowe
  • szkolenia dla pracowników
  • wolontariat pracowniczy
  • wymiany międzynarodowe

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.

Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL
APLIKUJ TERAZ