Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Dziale Zamówień Publicznych


Dołącz do Biura Zakupów

Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Dziale Zamówień Publicznych
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Grzybowska 45
Kogo szukamy
  • Szukamy osoby na stanowisko Starszy Specjalista/Główny Specjalista w Dziale Zamówień Publicznych.
  • Chcemy zatrudnić dwie osoby na pełen etat.
Jaki jest adres miejsca pracy?
  • Miejsce pracy to Centrala RARS, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa
Czym będziesz się zajmować? Główne obowiązki.
  • Wsparcie w pozyskaniu i ustalaniu specyfikacji technicznej oraz funkcjonalnej produktów i usług.
  • Identyfikowanie ryzyk wynikających z niezgodności z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych, czynności podejmowanych w związku z przygotowaniem i prowadzeniem postepowań.
  • Udział w przygotowywaniu, opiniowaniu oraz negocjowaniu umów.
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania dokumentacji przetargowych oraz realizacji potrzeb zakupowych.
  • Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym pełnienie funkcji w komisjach przetargowych.
  • Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie procedur wewnętrznych.
  • Przygotowywanie kompletnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych (m.in. SWZ, protokoły, korespondencja w prowadzonym postępowaniu itp.).
  • Sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów.
Sprawdź, czy spełniasz niezbędne wymagania:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Starszy Specjalista – minimum 2 lata / Główny Specjalista – minimum 3 lata stażu pracy/doświadczenia w prowadzeniu postępowań po stronie zamawiającego stosującego ustawę Prawo zamówień publicznych w tym również postępowań powyżej progów ustawowych.
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi oraz znajomość innych aktów prawnych regulujących zagadnienia zamówień publicznych.
  • Język angielski – poziom B1/B2
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office.
  • Znajomość aplikacji prawnych – lex, legalis.
  • Umiejętność analizy i optymalizacji wydatków.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i świadomość biznesowa.
  • Umiejętność sporządzania pism urzędowych, umów, raportów i analiz.
  • Dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów.
  • Terminowość, dokładność, samodzielność.
  • Umiejętność dobrej współpracy z klientem wewnętrznym.
Twoje dodatkowe atuty, czyli wymagania pożądane:
  • Wykształcenie wyższe prawnicze.
  • Doświadczenie w realizacji projektów optymalizacyjnych procesy zakupowe.
  • Wiedza i praktyka z zakresu opiniowania kontraktów handlowych oraz zamówień.
  • Obsługa platform zakupowych np. Open Nexus, e-zamówienia, TED
Sprawdź co oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami.
  • Premie uzależnione od wyników pracy.
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych.
  • Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie.
  • Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi:
    • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
    • Dodatek świąteczny.
Chcę aplikować. Jakie dokumenty mam złożyć? Wymagane dokumenty
  • Życiorys (CV).
  • Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu / niewyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
APLIKUJ TERAZ