Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Treasury specialist (m/f)


PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. 

 

Obecnie poszukujemy dla niemieckiej spółki z siedzibą w Katowicach, należącej do międzynarodowej grupy, działającej na całym świecie w branży metalurgicznej, kandydata/kandydatki na stanowisko Treasury Specialist. Nasz Klient od wielu lat z sukcesem działa na rynku polskim i wraz z rozwojem powiększa swój zespół pracowników. Właśnie w związku z rozwojem działu księgowego, chcielibyśmy zatrudnić kolejną osobę, która zwiąże się z firmą na wiele lat. Przyjazna atmosfera, niska rotacja i kompetentny team, to tylko kilka zalet, które charakteryzują firmę naszego Klienta.

Treasury specialist (m/f)
Region/Workplace: Katowice / Brynów
Reference Number: TS/SDM/KAT

Branża: Przemysł/ Praca biurowa/ księgowość

ZADANIA I OBOWIĄZKI:
  • Wsparcie we wdrożeniu oraz optymalizacja nowych i istotnych dla rozwiązań treasury systemów IT (TIS i SAP TRM),
  • Globalna implementacja procesów optymalizacji płatności oraz transakcji płatniczych a także dokumentacji tych procesów, w tym również tych wewnątrzfirmowych,
  • Pośrednictwo w kontaktach z poszczególnymi krajami, bankami oraz organizacjami regionalnymi,
  • Wspieranie transakcji płatniczych
  • Zlecanie oraz zabezpieczanie kursów walutowych przygotowywanie przelewów bankowych dla spółek Grupy Kapitałowej,
  • Kontakt z Działem Treasury Grupy w Niemczech i innych krajach w ramach bieżącej współpracy,
  • Kontakty dot. płatności,
  • Uzgadnianie rozrachunków,
  • Współpraca z innymi działami spółki.
WYMAGANIA:
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze Treasury, Finansowym lub w Bankowości,
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office i systemu SAP,
  • Ustrukturyzowany i analityczny sposób pracy, dobre zrozumienie liczb i procesów,
  • Umysł analityczny,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z Treasury Management System,
  • Znajomość j. niemieckiego na poziomie B1/B2 mile widziana,
  • Biegła/ Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. C1),
  • Komunikatywność, otwartość, systematyczność i obowiązkowość,
  • Dokładność i dobra organizacja pracy.
OFERUJEMY:
  • Pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością używania języka angielskiego i niemieckiego na co dzień
  • Intensywną fazę wdrożeniową
  • Umowę o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Rozwój kompetencji i zakresu zadań
  • Miłą atmosferę pracy
  • Stabilny zespół ekspertów
  • Ubezpieczenie medyczne
  • Pakiet benefitów
  • Ubezpieczenie zbiorowe
  • Dni owocowe
  • Kursy językowe
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość kombinacji pracy stacjonarnej z pracą w systemie Home Office
  • Dzień wolny w dniu własnych urodzin
  • Dni wolne w oficjalne dni świąteczne w Niemczech
  • Wyjazdy integracyjne.
INFORMATION CLAUSE Pursuant to the Art. 13 of the Act 1 and 2 of the General Data Protection Regulation of April 27, 2016, this is to advise you as follows:
1) The administrator of your personal data shall be PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK seated in Katowice (40-750), with the street address of Hierowskiego 52;
2) The contact person for any matters related to personal data protection in PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK shall be the Personal Data Protection Inspector  available at: iod@audyt-doradztwo.pl; 
3) Your personal data shall be processed for the recruitment purposes based on the Article 6 of the Act 1 point b and the Article 9 of the Act 2 point a of the General Data Protection Regulation of April 27, 2016;
4) The recipient of your personal data shall be the data administrator’s HR department employees, other employment services, and the administrator’s contractors and clients with whom the administrator had entered into agreements on the subject of employment services;
5) Your personal data shall not be transferred to third countries and international organizations;
6) Your personal data shall be kept for the period deemed necessary for the recruitment purposes, and longer, for 5 years, for the purpose of future recruitment. After this period, personal data shall be deleted;
7) You shall be entitled to access the content of your personal data, and you shall have the right to correct, delete, limit the processing of, transfer data, raise an objection, withdraw your consent at any time, without affecting the lawfulness of processing based on consent before withdrawal;
8) You shall have the right to lodge a complaint with a supervisory authority should you find the processing of your personal data violating the General Data Protection Regulation of April 27, 2016;
9) Sharing your personal data shall be voluntary; not sharing your personal data shall result in excluding you from recruitment process performed by the Company;
10) Your personal data shall not be processed for profiling.

CONSENT
„I hereby consent to processing by the PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK seated in Katowice (40-750), at the street address of Hierowskiego 52, my personal data, for the purpose of implementing by the Company the recruitment process, in accordance to the requirements listed in the General Personal Data Regulation of April 27, 2016. I also state that I was advised about the possibility to withdraw my consent at any time, without affecting the lawfulness of processing based on consent before withdrawal.””

APLIKUJ TERAZ