Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca: Zastępca Dyrektora Finansowego


TSL jest prywatną firmą powstałą w 2006 roku. Od początku 2007 roku podstawowym zakresem naszej działalności jest świadczenie usług transportowych w zakresie materiałów niebezpiecznych, głównie gazów płynnych (propan, butan, LPG). Obecnie specjalizujemy się także w transporcie paliw płynnych, chemii, płynnych artykułów spożywczych oraz gazów technicznych.
Współpracujemy z naszymi Klientami zarówno na podstawie długoterminowych umów ramowych jak i jednorazowych zleceń. W spółce można porozumieć się w 3 językach obcych - angielskim, rosyjskim oraz niemieckim. Dzięki temu firma zapewnia profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie. W firmie TSL każdego miesiąca flota pokonuje 1 500 000 - 1 700 000 km transportując tysiące ton ładunków. Mamy świadomość, że inwestycje w nowoczesny tabor wpływają nie tylko na bezpieczeństwo podczas transportu, ale również podczas załadunku, przeładunku i rozładunku paliw. Naszym celem jest ciągła optymalizacja kosztów transportu. Dlatego wykorzystujemy tylko nowoczesne, lekkie cysterny, których eksploatacja pozwala na obniżenie kosztów przewozów. Podczas kompletowania floty bierzemy również pod uwagę stan polskich dróg i do transportu używamy pojazdów, które posiadają dodatkowe wzmocnienia, zabezpieczające zarówno zbiornik, jak i elementy nośne cysterny.
Misją przedsiębiorstwa TSL Sp. z o.o. jest świadczenie najwyższej jakości usług w zakresie logistyki i transportu materiałów niebezpiecznych oraz kreowanie skutecznych rozwiązań transportowych, które stanowią o pełnej satysfakcji naszych klientów. Wytyczone cele realizujemy poprzez profesjonalizm, zaangażowanie oraz nieustanne doskonalenie stosowanych przez nas form współpracy. Wykorzystując posiadaną wiedzę i doświadczenie staramy się dostarczać przemyślane rozwiązania, które są wysoko oceniane przez naszych klientów i partnerów biznesowych.We współpracy zawsze stawiamy na dobre relacje i wzajemny szacunek, dlatego postępujemy według zasady "fair play". Dążymy do tego, by każdy klient miał poczucie, iż decydując się na usługi firmy TSL Sp. z o.o. dokonał właściwego wyboru.

Zastępca Dyrektora Finansowego
Miejsce pracy: Chełm
Zakres obowiązków:
  • Nadzór nad ryzykiem finansowym kontraktów
  • Nadzór nad analizą sytuacji finansowej kontrahentów
  • Analiza oraz podejmowanie decyzji w sprawach zapisów umownych z obszaru finansowego (w umowach podwykonawczych, dostawy i innych kosztowych - w tym fakturowanie, płatności, zabezpieczenia finansowe transakcji, cesje itp.)
  • Nadzór nad formą, treścią, wartościami i terminami zabezpieczeń finansowych umów stosowanych w branży transportowej w zakresie umów przychodowych i kosztowych
  • Nadzór nad rozrachunkami, odzyskiwaniem należności, procesem windykacyjnym (w tym kompensaty, potrącenia, roszczenia z gwarancji finansowych, współpraca ze strukturami prawnymi w sprawach spornych)
  • Utrzymywanie optymalnych relacji z bankami, ubezpieczycielami
  • Pozyskiwanie i utrzymywanie źródeł finansowania działalności bieżącej i inwestycyjnej oraz limitów na gwarancje w branży transportowej
  • Udział w zarządzaniu płynnością finansową firmy
  • Nadzór nad bieżącymi płatnościami oraz terminowością regulowania zobowiązań przez Spółkę
  • Opracowywanie budżetów, raportów i analiz finansowych na potrzeby Zarządu Spółki
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne, kierunek: finanse, rachunkowość
  • Bardzo dobra znajomość prawa z obszaru finansowego
  • Doświadczenie w zakresie: analizy ryzyk finansowych kontraktów, redagowania i negocjacji zapisów umownych z obszaru finansowego, stosowania zabezpieczeń finansowych kontraktów typu gwarancje zapłaty, zwrotu zaliczki, należytego wykonania umowy
  • Doświadczenie w pracy w strukturze finansowej spółki transportowej na podobnym stanowisku będzie atutem kandydata
  • Bardzo dobra znajomość procesu windykacji
  • Doświadczenie we współpracy z bankami, ubezpieczycielami
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, terminowość, rzetelność i dokładność
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office (w szczególności Excel)
  • Komunikatywność oraz umiejętność budowania dobrych relacji
  • Umiejętność kierowania kilkuosobowym zespołem
  • Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu
  • Mile widziana znajomość języków obcych
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Pracę w prężnie działającej firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Niezbędne nowoczesne narzędzia do pracy.
APLIKUJ TERAZ