Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca Dyrektor:

    Pracownik działu rozliczeń

    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji wyliczanie zaliczek produkcyjnych rozliczenia z klientami...

    Performance And Reporting Expert

    About the position: The Performance and Reporting Expert will collaborate with GBS management and stakeholders to create and maintain performance dashboards, ensuring high data quality. Will analyze data using statistical techniques and recommend action plans to...

    Entity Accounting and Reporting Specialist

    About the position: The Entity Accounting and Reporting Specialist is responsible for supporting Finance and FP&A teams in ensuring accurate accounting, reporting, and financial planning. Collaborating closely with team members and cross-functional stakeholders,...

    Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista w dziale płatności i rozliczeń

    Twój zakres obowiązków: Skanowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do wewnętrznego systemu operacyjnego Dokonywanie wnikliwej weryfikacji dokumentów księgowych Uzgadnianie faktur towarowych z dostawami Kontrola obiegu oraz prawidłowości opisywania i...

    Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    Twój zakres obowiązków Bieżące wsparcie kierownika kontraktu w obszarze administracyjno-księgowym związanym z realizacją projektu budowlanego, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie...

    Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń IT

    w tej roli będziesz odpowiadać za: samodzielne zarządzanie procesem budżetowym w departamencie IT o wielkości powyżej 400 osób (Capex/Opex) planowanie, monitorowanie realizacji budżetu analizę wyników i ich interpretację rekomendacje rozwiązań dla...

Samotnik na szczycie

Wykształcenie ekonomiczne, o kierunkach marketing i zarządzanie, finanse i rachunkowość predestynują kandydata ubiegania się o stanowisko dyrektora banku. Dyrektor banku Zielona Góra, to jeden z wielu dyrektorów banków, którzy pracę zawdzięczają swojemu wykształceniu, ale i „bogatemu CV”. Wieloletnie doświadczenie w pracy w sektorze bankowym, dogłębna znajomość produktów oferowanych przez bank oraz wiedza na temat mechanizmów w nim funkcjonujących pozwala dyrektorowi na właściwe kierowanie zespołem. Dodatkowymi zdolnościami absolutnie koniecznymi do zarządzania placówka bankową jest wiedza z zakresu obowiązującego aktualnie prawa bankowego.
Dyrektor banku Zielona Góra jest głównym organem organizacyjnym, decyzyjnym i kontrolnym w swojej placówce. Zarządzanie ludźmi i określanie zakresu obowiązków to podstawowe obowiązki szefa. Im większy bank tym większa szansa na posiadanie zastępcy do spraw marketingu na przykład.
Taka praca to przede wszystkim ogromna odpowiedzialność. Zmuszony do podejmowania decyzji pod presja odpowiedzialności i czasu nie ma nikogo, kto podzieli z nim te odpowiedzialność. Dodatkowo obowiązkiem dyrektora jest rekrutacja nowych pracowników i szkolenie tych już pracujących.

Next post »

Leave a Reply