Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca Dyrektor:

    Kontroler Wewnętrzny / Kontrolerka Wewnętrzna

    Twoje zadania na stanowisku: Wdrażanie polityk i procedur Cemex. Proaktywne informowanie o zmianach w wewnętrznych politykach i monitorowanie ich przestrzegania; Przeprowadzanie regularnych ocen ryzyka. Identyfikacja możliwości wzmocnienia środowiska kontroli...

    Kontroler Wewnętrzny / Kontrolerka Wewnętrzna

    Twoje zadania na stanowisku: Wdrażanie polityk i procedur Cemex. Proaktywne informowanie o zmianach w wewnętrznych politykach i monitorowanie ich przestrzegania; Przeprowadzanie regularnych ocen ryzyka. Identyfikacja możliwości wzmocnienia środowiska kontroli...

    Kontroler Wewnętrzny / Kontrolerka Wewnętrzna

    Twoje zadania na stanowisku: Wdrażanie polityk i procedur Cemex. Proaktywne informowanie o zmianach w wewnętrznych politykach i monitorowanie ich przestrzegania; Przeprowadzanie regularnych ocen ryzyka. Identyfikacja możliwości wzmocnienia środowiska kontroli...

    Specjalista ds. Obsługi Umów (obszar kosztów i przychodów)

    Wprowadzanie nowych umów kosztowych i przychodowych do systemu wewnętrznego Aktualizacja istniejących umów oraz przypisywanie ich do odpowiednich obiektów najmu Wprowadzanie odczytów liczników i kontrola aktualności stawek za media Waloryzacja stawek czynszu...

    Specjalista ds. umów i rozliczeń

    Zakres obowiązków: Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. umów i rozliczeń z doświadczeniem w zakresie współpracy z działami księgowości, kadr oraz administracji. Wymagania: znajomość przepisów w zakresie umów o pracę i umów cywilnoprawnych,...

    Specjalista ds. rozliczeń i kadr

    Opis stanowiska: Przygotowywanie, ewidencjonowanie i weryfikacja umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych. Współpraca z działami kadr, księgowości i administracji. Kontrola poprawności rozliczeń i zgodności dokumentów z obowiązującymi przepisami. Wsparcie...

Dyrektor banku – co powinien wiedzieć o zarządzaniu ludźmi?

dyrektor banku zarządzanieDyrektor banku ma szczególne znaczenie w strukturze banku. Kojarzony jest przede wszystkim jako osoba, która zajmuje się kwestiami zarządzania oraz aspektami merytorycznymi pracy. W rzeczywistości jednak jego praca w dużej mierze opiera się na zarządzaniu ludźmi. To on jest bowiem osobą decyzyjną, a co zatem idzie, ma stały kontakt ze wszystkimi osobami w oddziale. Pojawiają się oni w jego gabinecie z wieloma zapytaniami, prośbami oraz trudnościami. Dobry dyrektor banku powinien świetnie radzić sobie z każdą sytuacją, która spotyka go w związku z jego działalnością zawodową.

Co powinien zatem wiedzieć o zarządzaniu ludźmi, aby efektywniej współpracować w zespole?

Dyrektor banku powinien stale rozwijać się w kierunku zarządzania ludźmi. Najlepiej, jeśli pracodawca sam inwestuje w swojego pracownika. Świetnie, jeśli organizuje regularne szkolenia, które znacznie poprawiają umiejętności dyrektora w tym zakresie. Jeśli szkoleń takich brakuje, warto zainwestować w nie po godzinach pracy. Wiele osób, które nastawione są na wyniki finansowe, zapomina o tym, że efektywność w pracy wynika głównie z optymalnej współpracy wielu osób.

Dyrektor banku powinien więc stale dowiadywać się nowych rzeczy z zakresu zarządzania ludźmi. Powinien stawiać na szkolenia oraz robić wszystko, aby wdrażać to, czego się nauczy w swojej pracy.

Leave a Reply