Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca Dyrektor:

    Główny Specjalista / Ekspert ds. postępowań administracyjnych w Departamencie Kontroli

    Główne zadania: prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie dochodzenia zwrotu środków, w ramach instrumentów wsparcia realizowanych przez Agencję. Oczekujemy (wymagania konieczne): wykształcenia wyższego...

    Specjalista ds. roszczeń robót budowlanych

    Zakres obowiązków: prowadzenie korespondencji kontraktowej z zamawiającym i podwykonawcami, w tym ewentualnie w oparciu o warunki FIDIC, współpraca z kierownictwem budowy w zakresie formułowania roszczeń, udział w spotkaniach z zamawiającym, nadzorem...

    Specjalista ds. modelowania ryzyka

    Twoje codzienne zadania: Analizowanie wpływu katastrof naturalnych na portfele majątkowe zakładów ubezpieczeń, z wykorzystaniem opracowanych wewnętrznie modeli Aon oraz licencjonowanych zewnętrznie modeli katastrof Analiza i przetwarzanie danych klientów...

    Doradczyni / Doradca Biznesowy

    Zakres obowiązków: Doradztwo małym i średnim firmom w doborze usług bankowych,, Budowanie relacji z obecnymi klientami i zdobywanie nowych, Świadczenie profesjonalnej obsługi, korzystając z nowych technologii. Realizowanie celów sprzedażowych, Analizowanie...

    Business Controller

    Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan Preparing internal reports, insights and analyses to business unit...

    Specjalista ds. sprzedaży produktów finansowych - Kasjer

    Zakres obowiązków: sprzedaż kredytów, pożyczek, kart i innych produktów finansowych, rozmowy sprzedażowe, doradztwo, sporządzanie niezbędnej dokumentacji, transakcje gotówkowe i bezgotówkowe. Od kandydatów oczekujemy: łatwości w tworzeniu pozytywnych...

Dyrektor banku – co powinien wiedzieć o zarządzaniu ludźmi?

dyrektor banku zarządzanieDyrektor banku ma szczególne znaczenie w strukturze banku. Kojarzony jest przede wszystkim jako osoba, która zajmuje się kwestiami zarządzania oraz aspektami merytorycznymi pracy. W rzeczywistości jednak jego praca w dużej mierze opiera się na zarządzaniu ludźmi. To on jest bowiem osobą decyzyjną, a co zatem idzie, ma stały kontakt ze wszystkimi osobami w oddziale. Pojawiają się oni w jego gabinecie z wieloma zapytaniami, prośbami oraz trudnościami. Dobry dyrektor banku powinien świetnie radzić sobie z każdą sytuacją, która spotyka go w związku z jego działalnością zawodową.

Co powinien zatem wiedzieć o zarządzaniu ludźmi, aby efektywniej współpracować w zespole?

Dyrektor banku powinien stale rozwijać się w kierunku zarządzania ludźmi. Najlepiej, jeśli pracodawca sam inwestuje w swojego pracownika. Świetnie, jeśli organizuje regularne szkolenia, które znacznie poprawiają umiejętności dyrektora w tym zakresie. Jeśli szkoleń takich brakuje, warto zainwestować w nie po godzinach pracy. Wiele osób, które nastawione są na wyniki finansowe, zapomina o tym, że efektywność w pracy wynika głównie z optymalnej współpracy wielu osób.

Dyrektor banku powinien więc stale dowiadywać się nowych rzeczy z zakresu zarządzania ludźmi. Powinien stawiać na szkolenia oraz robić wszystko, aby wdrażać to, czego się nauczy w swojej pracy.

Leave a Reply