Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca Dyrektor:

    Młodszy Specjalista ds. Księgowości

    Główne obowiązki: Kontrola rachunkowa i formalna dokumentów księgowych Pomoc administracyjna Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji księgowej Księgowanie dokumentów zakupowych: kosztowych zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi Współpraca z...

    Młodszy Specjalista ds. Nadzoru nad Limitem

    Główne zadania na tym stanowisku obejmują: weryfikację oraz kontrolę limitów kredytowych sprawdzanie i wprowadzanie umów kredytowych wprowadzanie zmian terminów płatności weryfikację oraz zgłaszanie klientów do Ubezpieczenia bieżącą współpracę oraz...

    Samodzielny księgowy

    Zakres obowiązków: prowadzenie KPiR i ksiąg handlowych kompletowanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego (faktury, wyciągi bankowe, raporty kasowe itp. dokumenty kadrowe), analizy zapisów księgowych, obsługa systemu kadrowo...

    Kontroler Inwestycji

    Czym będziesz się zajmować? Nadzór nad procesem inwestycyjnym w Polsce, w tym nadzór nad zgodnością procesu inwestycji z metodologią Grupy. Raportowanie nakładów inwestycyjnych - przygotowanie raportów biznesowych dotyczących inwestycji. Kontrola...

    Kontroler ds. Finansowych

    Twoja przyszła rola: bieżące leadowanie w obszarze procesów finansowych spółki (procesie raportowania miesięcznego, kwartalnego, rocznego - w tym sprawozdania finansowego, i innych wymaganych przez prawo oraz procesy wewnętrzne), analiza złożonych...

    Młodszy Specjalista ds. Windykacji / Fakturzysta

    Do głównych zadań należeć będzie: weryfikacja wniosków i wystawianie faktur sprzedaży w wewnętrznym systemie firmy kontakt z klientem zewnętrznym oraz współpraca z innymi działami w celu kompleksowej obsługi danego zapytania dbałość o rzetelność...

Dyrektor banku – co powinien wiedzieć o zarządzaniu ludźmi?

dyrektor banku zarządzanieDyrektor banku ma szczególne znaczenie w strukturze banku. Kojarzony jest przede wszystkim jako osoba, która zajmuje się kwestiami zarządzania oraz aspektami merytorycznymi pracy. W rzeczywistości jednak jego praca w dużej mierze opiera się na zarządzaniu ludźmi. To on jest bowiem osobą decyzyjną, a co zatem idzie, ma stały kontakt ze wszystkimi osobami w oddziale. Pojawiają się oni w jego gabinecie z wieloma zapytaniami, prośbami oraz trudnościami. Dobry dyrektor banku powinien świetnie radzić sobie z każdą sytuacją, która spotyka go w związku z jego działalnością zawodową.

Co powinien zatem wiedzieć o zarządzaniu ludźmi, aby efektywniej współpracować w zespole?

Dyrektor banku powinien stale rozwijać się w kierunku zarządzania ludźmi. Najlepiej, jeśli pracodawca sam inwestuje w swojego pracownika. Świetnie, jeśli organizuje regularne szkolenia, które znacznie poprawiają umiejętności dyrektora w tym zakresie. Jeśli szkoleń takich brakuje, warto zainwestować w nie po godzinach pracy. Wiele osób, które nastawione są na wyniki finansowe, zapomina o tym, że efektywność w pracy wynika głównie z optymalnej współpracy wielu osób.

Dyrektor banku powinien więc stale dowiadywać się nowych rzeczy z zakresu zarządzania ludźmi. Powinien stawiać na szkolenia oraz robić wszystko, aby wdrażać to, czego się nauczy w swojej pracy.

Leave a Reply