Dyrektor Banku

Praca Dyrektora Banku

Praca Dyrektor:

    Młodszy Specjalista ds. Księgowości

    Główne obowiązki: Kontrola rachunkowa i formalna dokumentów księgowych Pomoc administracyjna Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji księgowej Księgowanie dokumentów zakupowych: kosztowych zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi Współpraca z...

    Młodszy Specjalista ds. Nadzoru nad Limitem

    Główne zadania na tym stanowisku obejmują: weryfikację oraz kontrolę limitów kredytowych sprawdzanie i wprowadzanie umów kredytowych wprowadzanie zmian terminów płatności weryfikację oraz zgłaszanie klientów do Ubezpieczenia bieżącą współpracę oraz...

    Samodzielny księgowy

    Zakres obowiązków: prowadzenie KPiR i ksiąg handlowych kompletowanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego (faktury, wyciągi bankowe, raporty kasowe itp. dokumenty kadrowe), analizy zapisów księgowych, obsługa systemu kadrowo...

    Kontroler Inwestycji

    Czym będziesz się zajmować? Nadzór nad procesem inwestycyjnym w Polsce, w tym nadzór nad zgodnością procesu inwestycji z metodologią Grupy. Raportowanie nakładów inwestycyjnych - przygotowanie raportów biznesowych dotyczących inwestycji. Kontrola...

    Kontroler ds. Finansowych

    Twoja przyszła rola: bieżące leadowanie w obszarze procesów finansowych spółki (procesie raportowania miesięcznego, kwartalnego, rocznego - w tym sprawozdania finansowego, i innych wymaganych przez prawo oraz procesy wewnętrzne), analiza złożonych...

    Młodszy Specjalista ds. Windykacji / Fakturzysta

    Do głównych zadań należeć będzie: weryfikacja wniosków i wystawianie faktur sprzedaży w wewnętrznym systemie firmy kontakt z klientem zewnętrznym oraz współpraca z innymi działami w celu kompleksowej obsługi danego zapytania dbałość o rzetelność...

Dyrektor banku na wakacjach

wakacjeLetni odpoczynek to gwarancja efektywnej całorocznej pracy. Czy w przypadku każdego pracownika? Czy kadra zarządzająca banku również może sobie pozwolić na takie oderwanie od codziennych obowiązków?

Nie ma ludzi niezastąpionych

Podobno każdego pracownika można zastąpić. Czy tak samo jest z dyrektorem banku, który niejednokrotnie ma dostęp do danych poufnych placówki? Okazuje się, że nawet w takiej sytuacji można zorganizować, chociażby częściowe zastępstwo, czyli np. wyznaczyć osobę spośród personelu, która przejmie część obowiązków swojego przełożonego.

Grunt to dobry plan

Ponadto sporo kwestii można gruntownie przemyśleć i zorganizować odpowiednio wcześniej. Warto, aby dyrektor banku poinformował cały personel o planowanym urlopie. Pozwoli to wszystkim na załatwienie spraw, które nie mogą za długo czekać. Dzięki temu pracownicy będą czuć się szanowani, a sam dyrektor spokojny, że wszystko zostało dopięte na ostatni guzik, jeszcze przed jego wakacjami.

Kwestia priorytetów

Wyobraźmy sobie, że wszystkie sprawy zostały wcześniej prawidłowo załatwione, wyznaczono zastępców i nagle pojawia się kwestia, której pracownicy w żaden sposób nie potrafią samodzielnie rozwiązać. Co zrobić w takiej sytuacji? Próbować się kontaktować z dyrektorem banku, czy zaczekać? Tutaj sporo zależy od priorytetu, jaki ma nadana konkretna sprawa. Jeżeli może poczekać do powrotu przełożonego, warto by zaczekała. Jeśli musi być załatwiona natychmiast, warto poszukać w samej strukturze banku innej osoby np. managera, która będzie potrafić pomóc. Ewentualnie poprosić o wsparcie dyrektora z innej placówki. Kontakt z nieobecnym powinien być ostatecznością i nie należy go nadużywać. W końcu nikt nie lubi, aby przerywać jego wakacje.

Leave a Reply